Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بردستانی ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز استان بوشهر اظهار داشت: طی سه سال اخیر ۱۰ هزار و ۱۲۳ پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرهای استان تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه این پرونده‌ها مربوط به سال‌های ۹۶ تا ۹۸ است، ادامه داد: ۹۱ درصد از این پرونده‌ها بررسی و منجر به صدور رای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرهای استان با حضور نمایندگان وزارت کشور، قوه قضائیه و شورای اسلامی بصورت مستمر در حال برگزاری است.

بردستانی بیان کرد: مقرر شد شهرداری‌ها نسبت به اطلاع رسانی تلفن ۱۵۰۴ و ۱۶۵۶ برای گزارش‌های اعلام تخلف و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی توسط مردم به ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی همکاری کنند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: سرکشی به شهرهای مختلف و بررسی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در دستور کار این دفتر قرار دارد و از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

کد خبر 4934556

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند