Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این بند سیمانی با ۴۵ متر لوله گذاری برای انتقال آب از سطوح باران گیر به آب انبار با هدف ذخیره و تامین نیاز آبی وحوش در پناهگاه حیات وحش عباس آباد احداث شده است.
وی گفت: استفاده از آب باران و ذخیره آن به لحاظ کیفیت مناسب و  کاهش هزینه سالانه آبرسانی سیار از اهداف  ساخت این بند سیمانی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پناهگاه حیات وحش عباس آباد با موقعیت منحصر به فرد در مرکز زیستگاه‌های یوز پلنگ کشور و در مرکز ثقل شبکه مناطق حفاظت شده چهارگانه نقش حساس ارتباطی داشته و علاوه بر اهمیت ذاتی و بومی، به لحاظ این ویژگی " کریدور حیات" محسوب می‌شود.

گونه‌های جانوری پناهگاه حیات وحش عباس‌آباد شامل بُز کوهی، قوچ و میش وحشی، جبیر، پلنگ، یوزپلنگ، گربه شنی و کاراکال است که از حیوانات حمایت شده محسوب می‌شوند.

پناهگاه حیات وحش عباس‌آباد نایین با وسعت بیش از ۳۰۰ هزار هکتار یکی از زیستگاه‌های کویری و کوهستانی است.

این منطقه  در ۱۹۰ کیلومتری نایین در شرق اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست نایین اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست نایین اصفهان سازمان حفاظت محیط زیست نایین اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد

مجید فتاح زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برابر با دریافت گزارش مفقودی جوان ۲۶ ساله در مسیر شابیل – پناهگاه از طریق سامانه ۱۱۲ نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم کوهستان متشکل از پنج نفر نجاتگر پس از سه ساعت تلاش و جست و جو موفق به دسترسی به فرد مفقودی شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: نجاتگران پس از دسترسی به فرد مفقود شده وی را تا محل امن پناهگاه همراهی کردند.

فتاح زاده با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر همواره آماده عملیات هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حادثه از هموطنان است.

کد خبر 6095998

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد