Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ارتش استان اظهار داشت: ارتش در پیدایش، تثبیت و پیمودن راه انقلاب اسلامی نقشی استتنایی داشت.

حیاتی با یادآوری اینکه بسیاری تلاش کردند ارتش را مقابل انقلاب قرار دهند، تصریح کرد: از بزرگترین توطئه هایی که دشمن به آن دلبسته بود و آن را دنبال می کرد این بود که از بدنه ارتش سناریوهایی را طراحی کند که در مقابل جریان خروشنده انقلاب بایستد اما ارتش انقلابی، مکتبی و ارزشی ما به واسطه نیروهای با اصالت و ریشه دارش در مقابل این توطئه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در اولین اقدامش شاکله خود را از افرادی که چشم طمع داشتند و یا نفوذی دشمن بودند، پاکسازی کرد و توطئه های دشمن را ناکام گذاشت.

حیاتی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم ارتش مدافع مردم و در حل مسائل مردم و انقلاب پیشقدم بود و در دوران دو سال ابتدایی جنگ های داخلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ۸ ساله، ارتش در کنار مردم و سایر نیروهای مسلح جانفشانی کرد.

وی گفت: نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش در آزادسازی خرمشهر بی بدیل بود و امروز در تمام مناسبت ها و رویداد ها ارتش پیشقراول و در کنار مردم است که به عنوان مثال در ایام شیوع کرونا ارتش تمام ظرفیت های بیمارستانی خود را در کنار سایر نیروهای مسلح به کار گرفت.

بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات سرهنگ دلاور قدردانی و سرهنگ نامنی به عنوان فرمانده جدید تیم ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرماندهان ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش و خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی بازدید کردند.

دیدار امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور

آنطور که ایسنا روایت کرده، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

دیدار رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با خانواده شهید زاهدی

سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902680

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد