Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:00:47 GMT

پزشک: سپاهان تصمیمی برای انصراف از لیگ ندارد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۸۸۵

پزشک: سپاهان تصمیمی برای انصراف از لیگ ندارد

سخنگوی باشگاه سپاهان تاکید دارد که این تیم قصدی برای انصراف از لیگ برتر ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته چهار باشگاه تراکتور، ماشین سازی، نساجی مازندران و شهر خودرو با ارسال نامه ای به وزیر ورزش خواهان تعطیلی لیگ شدند و اعلام کرده اند در صدد انصرف از مسابقات هستند.


به همین بهانه با سخنگوی باشگاه سپاهان تماس گرفتیم تا با توجه به دیدگاه سپاهانی ها که تعطیلی لیگ را در این شرایط تصمیمی بهتر می دانستند، از دیدگاه آنها مطلع شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در پاسخ به این موضوع اینطور واکنش نشان داد و به خبرنگار ورزش سه گفت:« ما در باشگاه سپاهان چنین تصمیمی نداریم و طبق پروتکل بهداشتی فدراسیون تمرینات را بصورت جدی شروع کردیم و در صورت برگزاری مسابقات تا آخرین بازی ادامه خواهیم داد.»


باشگاه سپاهان پیش تر اعلام کرده بود، تعطیلی لیگ تصمیم بهتری در این شرایط است، اما تصمیم نهایی در این خصوص را به مقامات تصمیم ساز نسبت داده بود و خودش را تابع این تصمیم می دانست؛ دیدگاهی که همچنان ادامه دارد.


شاگردان امیرقلعه نویی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس، رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ نوزدهم را در اختیار دارند.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد