Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت اله این روزها با حضور بازیگران چهره در تهران ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، این روزها تصویربرداری سریال «زمین گرم» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در تهران ادامه دارد. سعید نعمت‌اله پیش از این در آثاری «رستگاران»، «جراحت»، «شیدایی»، «مادرانه»، «عقیق» و «برادرجان» به عنوان نویسنده با محمدرضا شفیعی همکاری داشته و «زمین گرم» اولین ساخته او در مقام کارگردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال ۳۰ قسمتی که برای پخش از شبکه سوم سیما آماده می‌شود؛ با لحنی متفاوت از «جراحت» و «برادرجان»، ادامه‌ای از سه گانه سعید نعمت‌اله در همان فضای برادرانه و خانواده است.

علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، مرجان شیرمحمدی، علیرضا آرا، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، مرتضی درویش و با حضور افتخاری پریوش نظریه از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر ازهم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...

کد خبر 425629

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال زمین گرم سریال تلویزیونی تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سعید نعمت اله زمین گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»