Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:34:16 GMT

جایگزینی بنزین یورو ۴ در جایگاه های سوخت ایلام

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۳۷۶

جایگزینی بنزین یورو ۴ در جایگاه های سوخت ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر امروز سه شنبه در نشست قاچاق کالا و ارز از ارائه و جایگزینی بنزین یورو چهار بجای بنزین معمولی در جایگاه های سوخت استان خبر داد و گفت: این بنزین ضمن اینکه از استاندارد و بهسوزی بالاتر برخوردار است سازگاری با استانداردهای محیط زیست دارد بطوریکه زمان معلق بودن ذرات در هوا و میزان گوگرد کمتری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از استقرار طرح توزیع نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی از طریق زیر ساخت بانکی خبر داد و گفت: خانوارهایی که از خدمات گازرسانی بهرمند نیستند شناسایی شده و برای آنان کارت صادر شده است و سهمیه نفت سفید بر روی کارت آنان شارژ می شود.

وی افزود: همچنین تحویل سوخت ماشین آلات کشاورزی هم از طریق سامانه تجارت آسان (صدف) بصورت زیرساخت بانکی انجام می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه از پایلوت شدن استان ایلام در اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و تصویب کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان واجد شرایط خانگی و غیر خانگی از طریق زیرساخت بانکی از دهم خرداد ماه به صورت پایلوت در استان ایلام اجرا می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی، صنوف و مصرف کنندگان غیر صنف باید ترتیبی اتخاذ کنند تا آن دسته از مصرف کنندگانی که در زیر مجموعه آنها قرار دارند ساماندهی و تایید مصرف کنند تا در ارائه و تحویل سوخت به آنان مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات شهروندان عزیز در این رابطه خواهد بود.

کد خبر 4934632

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام بنزین یورو4 ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس تحویل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتاً آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در این بیانیه بیان شده است: طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

در این بیانیه تصریح شده است: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

کد خبر 6096326

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟