Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:اصلاح نظام توزیع اختیارات در بحث مبارزه با کرونا در حوزه مدیریت شهری ضروری است.

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در واکنش به اخبار ضد و نقیض منتشر شده پیرامون اجرای طرح ترافیک در شب گذشته گفت: به نظر میرسد در بحث کرونا در رابطه با موضوعاتی که تاثیر عاجل و روزانه در زندگی شهروندان دارد، نظام توزیع اختیارات ما برای تصمیم گیری در حوزه مدیریت شهری کارآمد نیست و دچار تداخل‌هایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صورت جلسه شورای ترافیک تهران که بیست و یکم اردیبهشت امسال به امضای اعضای این شورا رسیده است، عنوان کرد: مقرر شده بود که شروع ساعت طرح ترافیک ٨ صبح و خاتمه آن ١۶ عصر برای هر دو محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا با خروج آزاد از ساعت 14 باشد. 

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شب گذشته گفت‌وگویی با شهردار تهران داشتم و به ایشان گفتم  حجم اخبار ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی و رسانه ها تعجب آور است، عنوان کرد:اگر همچنان مصوبه ۲۱ اردیبهشت شورای ترافیک تهران ملاک عمل است که قاعدتاً باید هم اینگونه باشد، پس منشاء این اخبار چیست.

 اعطا اضافه کرد: گویا در ساعات پایانی شب تماسی از سوی یکی از مسوولان عالی رتبه ستاد ملی کرونا با شهرداری گرفته می شود و اجرای طرح ترافیک متوقف می‌شود. از یک سو مصوبه ای برای اجرای طرح ترافیک از ساعت 8 تا ١۶ با خروج آزاد از ساعت ١۴ وجود دارد و از سوی دیگر بدون این که مرجع دیگری یا حتی ستاد ملی کرونا این مصوبه را لغو یا ابطال کرده باشد اجرای طرح متوقف می شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد تلاش های شبانه روزی این ستاد بوده ایم و این امر جای قدردانی دارد، گفت: اما مناسب تر این است قبل از اعلام اخبار متفاوت و بعضاً متناقض،  مسئولین اجرایی در حوزه کرونا در زمان مناسب به تصمیم مشترک برسند و به مساله اطلاع رسانی به شهروندان جهت جلوگیری از بلاتکلیفی و سردرگمی توجه کنند، و به گونه‌ای عمل نشود که اساسا فرصتی برای اطلاع رسانی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران طرح ترافیک علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران طرح ترافیک اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی