Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:39:15 GMT

ست اداری شامل چه اقلامی است؟ +نمونه و قیمت چاپخانه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۸۰۹

ست اداری شامل چه اقلامی است؟ +نمونه و قیمت چاپخانه

امروزه ضرورت و کاربرد ست اداری به‌عنوان یکی از اوراق مهم در شرکت‌های گوناگون بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چاپ آقا، به‌صورت کلی ست اداری می‎تواند شامل اقلام و اوراق متفاوتی باشد. آنچه این تفاوت را ایجاد می‌کند، نحوه استفاده از ست اداری و نیازهای شرکت‌های مختلف است.

ما در این مقاله ابتدا اوراق مختلف یک ست اداری را بیان کرده، پس‌ از آن به بررسی قیمت ست اداری، طراحی و چاپ آن در یک چاپخانه مجهز می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین اقلام ست اداری

همان‌طور که بیان شد نحوه استفاده شما از ست اداری تعیین‌کننده اوراق آن است. همه ما می‌دانیم اولین لازمه در مکاتبات اداری و رسمی وجود برگه‌ای است که خود شامل هویت‌ سازمانی مناسبی باشد. سربرگ دقیقا همان برگه‌ای است که این نیاز را برآورده می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اقلام در ست اداری همان سربرگ است.

سربرگ کاغذی است که در آن اطلاعات مهم تجارت شما اعم از شماره تماس، آدرس الکترونیکی و پستی در پاورقی و نام تجاری به همراه لوگوی تجاری شما در بالای آن درج می‌شود؛ از این‌ رو با استفاده از یک سربرگ مختص به تجارت خود می‌توانید هم مکاتبات و پیام خود را در یک قالب رسمی به مخاطبین و سازمان‌های دیگر منتقل کنید و هم موجب به رسمیت شناخته شدن تجارت خود شوید.

از طرف دیگر با استفاده از اطلاعاتی که در سربرگ قرار می‌دهید به‌راحتی برای مخاطبین امکان تماس مجدد با خود را فراهم می‌کنید.

در این میان نحوه ارائه سربرگ نیز بسیار اهمیت دارد. ارائه سربرگ در یک پاکت معمولی اصلا کار جایزی نیست. پاکت شما در همان وهله اول معرف حرفه‌ای بودن شما در هر تجارت و کسب‌ و کاری است.

ازاین‌ رو پاکت نامه را نیز می‎توان یکی دیگر از اوراق ست اداری دانست. در یک ست اداری پاکت‌ها نیز همانند سربرگ‌های A۴ و A۵ متناسب با کاربردی که دارند دارای ابعاد مختلفی هستند.

در برخی موارد نیز ممکن است یک شرکت متناسب با نیاز خود بخواهد در ست اداری، اقلام دیگری مانند کارت ویزیت و دفتر یادداشت را هم داشته باشد. آنچه در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این است که تمامی اوراق مذکور از نظر رنگ، کیفیت و اطلاعات درج‌ شده، کاملا باهم یکسان باشند.

طراحی و چاپ ست اداری

جالب است که بدانیم یک ست اداری به‌خودی‌خود یک بازاریاب بالقوه‌ای است که موجب تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم تجارت شما می‌شود. البته این امکان زمانی فراهم می‌گردد که اطلاعات اولیه و مهم برای معرفی کسب‌ و کار شما و همچنین لوگو و نام تجاری شما در اقلام آن به‌درستی درج‌ شده باشند. لازمه این کار نیز طراحی و چاپ صحیح و با کیفیت ست اداری است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در طراحی یک ست اداری باید در نظر گرفت این است که تمامی اقلام ست اداری باید از یک هارمونی و الگوی خاصی پیروی کنند. اصولا هر شرکتی دارای رنگ‌سازمانی مختص به خود است و این رنگ بایستی در تمامی اوراق اداری و رسمی مربوطه کاملا یکسان باشد.

همچنین فونت متونی که در طراحی ست اداری در نظر گرفته می‌شود نیز باید در تمامی اقلام یکسان باشد اما توجه داشته باشید که این فونت می‌تواند متناسب با هر یک در اندازه مناسب آن محصول انتخاب شود.

پس از طراحی محصولات ست اداری نوبت به چاپ آن می‌رسد. پیش از چاپ اقلام ست اداری می‌بایست شاخص‌هایی که در هر یک از اقلام ست اداری وجود دارد را به‌درستی انتخاب کنیم؛ مثلا جنس و گرماژ کاغذ هر محصول، ابعاد هر کدام، تیراژ چاپی و ... . البته در کنار مواردی که مطرح شد این نکته را هم باید در نظر داشت که آنچه در چاپ محصولاتی همچون سربرگ، پاکت، کارت ویزیت و دفترهای یادداشت اهمیت دارد مجهز بودن دستگاه‌های چاپ، حضور افراد متخصص در حوزه چاپ و طراحی و کیفیت مواد اولیه است.

چرا که اگر هر یک از این موارد وجود نداشته باشد، نتیجه چاپ مطلوب نخواهد بود.

قیمت ست داری

ترکیب اقلامی که در ست اداری شما قرار می‌گیرند یکی از عواملی است که روی قیمت آن تاثیر مستقیم می‌گذارد. این در حالی است که هر کدام از اقلام ست اداری، خود نیز شامل شاخص‌های مختلفی است. به‌ طور مثال می‌توان به ابعاد محصول، جنس کاغذی که روی آن چاپ می‌شود، تعداد وجه و دیگر مشخصات منحصربه‌فرد هر یک اشاره کرد.

علاوه بر موارد فوق کیفیت مواد اولیه یعنی رنگ و کاغذی که برای چاپ این اقلام از آن‌ها استفاده می‌شود نیز در قیمت تاثیرگذار است.

ست اداری در چاپ آقا

همان‌طور که بیان شد ست اداری نماینده تجارت شما و معرف هویت شماست؛ ازاین‌رو طراحی و چاپ آن را بایستی به چاپخانه مجهز و افراد متخصص سپرد.

چاپ آقا یک مجموعه پیشرو در زمینه چاپ و طراحی محصولات مختلف به‌صورت آنلاین است که توانسته از همان ابتدا بستر ساده‌ای را برای مشتریان عزیز خود فراهم کند تا به‌راحتی بتوانند در هر لحظه به‌ صورت اینترنتی سفارش طراحی و چاپ خود را در سایت چاپ آقا ثبت کرده و در آدرس مورد نظر محصول خود را دریافت نمایند.

این مجموعه با دارا بودن چاپخانه‌ای مجهز در کنار متخصصان چاپ و طراحی و با ارائه ست‌های اداری با کیفیت به دنبال رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز در سراسر کشور است.

جهت مشاهده محصولات و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به سایت www.chapagha.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا طراحی و چاپ چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد