Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی و بعید است دیگر تیمی بتواند خود را به این تیم برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد آشوبی در گفت‌وگویی، در خصوص تصمیم مسئولان برای ازسرگیری لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

به هر حال این تصمیمی بود که باید گرفته می‌شد و به نظرم بهترین راهکار همین ادامه بازی‌ها بود چراکه تیم‌ها می‌توانند در یک فضای رقابتی جایگاه خود را در جدول مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد آشوبی افزود:

با این حال، فکر می‌کنم ما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن امکانات مشکل بزرگی داریم. باشگاه‌های ما از نظر سخت‌افزاری مشکل دارند. امیدوارم باشگاه‌های ما توانایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند و افراد هم باید از خود مراقبت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در ادامه لیگ برتر، تصریح کرد:

پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است. اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم بعید است دیگر تیمی بتواند خود را به پرسپولیس برساند. سرخپوشان طی این سال‌ها توازن خوبی داشته‌اند و با توجه به همین موضوع، پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد. البته قهرمانی پرسپولیس منوط به این است که بازیکنان دچار غرور کاذب نشوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس فرزاد آشوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه ۶۰ باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

کد خبر 849537 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است