Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@06:47:26 GMT

دستگیر آدم ربایان در لرستان در کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۵۶۵

صراط:

سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی به پلیس آگاهی استان حاوی شکایت فردی مبنی بر اینکه پسر ۲۴ ساله اش به قصد تهیه سوخت به یک جایگاه پمپ بنزین در شهرستان اسلامشهر رفته و دیگر به منزل مراجعه نکرده است و فردای آن روز فردی ناشناس با وی تماس می‌گیرد و می‌گوید فرزندت نزد ما است و ما در ازای آزادی وی مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال وجه نقد می‌خواهیم؛ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در اختیار پلیس مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده و به کارگیری شیوه‌های پلیسی محرز شد محل اختفای آدم ربایان در خرم آباد است و در تماس‌هایی که با خانواده گروگان گرفته اند از دریافت وجه نقد منصرف شده و تقاضای دریافت سکه طلا کرده اند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه با تلاش مأموران هر دو آدم ربا در عملیاتی ضربتی حین تحویل سکه در محل تعیین شده دستگیر شدند، افزود: فرد ربوده شده نیز که در منزل آنها حبس شده بود رها و به آغوش خانواده اش برگشت.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه گروگان مذکور در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شد، اظهار داشت: متهمان انگیزه آدم ربایی را اختلاف مالی بیان کرده اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی لرستان آدم ربا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد