Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سیدجلال حسینی در خصوص معرفی گلش به عنوان  بهترین در گل لحظات پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران عزیزی که به من رای دادند ممنون هستم. آن بازی برای همه ما بازی بسیار سرنوشت سازی بود.

اخبار ورزشی- بعد از صعود از آن مرحله موفق شدیم الدحیل و السد را هم شکست دهیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم آن گل خیلی خاطره‌ساز شد و با آن برد قدم بزرگی برای صعود به فینال آسیا برداشتیم.

کاپیتان سرخپوشان افزود: خب بعد از این صحبت‌های مربی الجزیره فشار زیادی روی من وارد شد. خیلی فشار زیادی روی من بود اما خدا رو شکر که این گل را زدم و هواداران هم به من لطف داشتند و این لقب را روی من گذاشتند. واقعا آن بازی و آن گل را فراموش نخواهم کرد.

بازیکن پرسپولیس در خصوص این سوال که چرا دقیقه 90 باید مقابل دروازه الجزیره باشد که آن گل را بزند عنوان کرد: اگر از همه بچه‌های تیم بپرسید جو ورزشگاه آن شب خیلی عجیب بود. اگر فیلم لحظه گل را دیده باشید بعد از گل من ورزشگاه به صورت وحشتناکی منفجر شد و همه ما حسی را دیدیم که کمتر شبیه آن را دیده بودیم. آن شب هیچ بازیکنی از خودش اختیار نداشت و همه دوست داشتند بهترین نمایش را از خود نشان دهند. قطعا حس و حالی که مردم به ما می‌دادند باعث شد من آن توپ را تبدیل به گل کنم.

وی افزود: وقتی آن توپ مقابل پای من افتاد پای تکیه گاه من تنظیم نبود. در آن لحظه یا باید با بغل پا به توپ ضربه می‌زدم یا پاس می‌دادم. در آن صحنه چند بازیکن ما و الجزیره مقابل دروازه بودند و شاید ضربه من به آنها برخورد می‌کرد. به همین خاطر خیلی زود یک قدم خودم را به عقب کشیدم و ضربه محکمی زدم که خوشبختانه تبدیل به گل شد و خدا را شکر می‌کنم که دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کردم. فکر می‌کنم این گل یکی از بهترین و مهم‌ترین گل‌های دوران فوتبال من بود و همیشه در ذهن من خواهد ماند.

حسینی در خصوص اینکه در آستانه جام جهانی از تیم ملی خط خورد عنوان کرد: من خیلی به این حرف و حدیث‌ها توجه نمی‌کنم و تمرکزم روی فوتبالم است. من برای موفقیت پرسپولیس خیلی کارها انجام دادم و خوشحالم که باعث خوشحالی هواداران شدم. اینکه دیگران بعد از این گل من چه تصمیمی گرفتند به خودشان برمی‌گردد و من نظری درباره کار آنها ندارم اما وظیفه من شاد کردن دل هواداران بود و خدا را شکر که این کار را انجام دادم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس سید جلال حسینی لیگ قهرمانان آسیا کاپیتان سرخپوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم

روز گذشته برخی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان فحاشی کردند.

طرفداری | رامین رضاییان به فحاشی برخی هواداران پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

روز گذشته سپاهان در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه صفر - صفر متوقف شد.

رامین رضاییان یکی از بازیکنان کنونی سپاهان است که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. در دقایقی از بازی دیروز، برخی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان فحاشی کردند که این بازیکن در جواب واکنش جالبی نشان داد و تاکید کرد صدای آن‌ها را نمی‌شنود.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران
  • واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان