Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان آلدریج، بازیکن سابق لیورپول، تیمو ورنر را گزینه ای ایده آل برای تیمو ورنر می داند. 

طرفداری- تیمو ورنر، هدف لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی است اما به غیر از لیورپول، تیم هایی چون چلسی نیز وضعیت مهاجم آلمانی لایپزیش را زیر نظر دارند. جان آلدریج، بازیکن سابق لیورپول در مصاحبه با لیورپول اکو، نظر جالبی در خصوص انتقال تیمو ورنر به لیورپول عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول و ورنر کاملا برای یکدیگر ساخته شده اند. با توجه به چیزی که از ورنر دیده ام، باید بگویم او کاملا مناسب لیورپول است و می تواند گزینه ای ارزشمند برای کلوپ باشد. ورنر می تواند در تمام نقاط خط حمله بازی کند و او تمام ویژگی های مورد نیاز لیورپول را دارد، به خصوص در زدن ضربات آخر. واضح است که ورنر می خواهد به آنفیلد برود و بارها در این باره صحبت کرده است.

لیورپول نسبت به چلسی، مقصد بهتری برای ورنر است 

بازی کردن در لیورپول برای ورنر، بهتر از پیوستن به سایر مشتریان او چون چلسی است. البته سو برداشت نشود، ورنر می تواند برای چلسی هم عالی باشد اما زیر نظر کلوپ، ورنر می تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد. کلوپ مربی ای است که باعث پیشرفت استعدادهایی چون مانه، صلاح و فیرمینو شد. برای بازیکنی با کیفیتِ ورنر، رقم بند فسخ او را می تواند ارزان دانست. با این حال با توجه به شرایط کنونی و بحران های مالی، لیورپول باید در خصوص هزینه زیاد روی بازیکنان، محتاط باشد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست