Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست رییس سازمان لیگ کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، میزبانی این استان از مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، ظهر امروز نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی به همراه محمدحسین شاهمرادی مسئول امور مسابقات سازمان لیگ در دفتر محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که سازمان لیگ به دنبال استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی استان‌هایی که به عنوان قطب کشتی شناخته نمی‌شوند، بوده و هست، این نشست در راستای اعطای میزبانی برخی از مسابقات داخلی و بین المللی به استان هرمزگان برگزار شد.

در ابتدا بحث تیمداری هرمزگان در لیگ برتر کشتی مطرح شد، اما با توجه به کمبود کشتی‌گیران حرفه‌ای در این استان این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت. با توجه به سرمایه گذاری هرمزگان روی بخش پایه و وجود چند قهرمان کشور در رده های نونهالان و نوجوانان در این استان، مسئولان این استان از تیمداری در لیگ پایه و همچنین میزبانی مرحله نهایی لیگ نوجوانان استقبال کردند. بعد از مذاکرات صورت گرفته میان رییس سازمان لیگ کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در نهایت میزبانی این استان در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان قطعی شد. 

 بحث بعدی پیرامون میزبانی چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی بود. با توجه به صحبتی که نصیرزاده به صورت تلفنی با همتی، استاندار هرمزگان انجام داد و استقبال او از میزبانی در لیگ پایه و جام تختی، این موضوع هم به صورت جدی مطرح شد. از آنجایی که جام تختی معمولا در فصل سرما برگزار می شود و بندرعباس هم قبلا تجربه موفقی در برگزاری چنین رویدادهایی دارد،‌ اعلام آمادگی هرمزگان برای میزبانی از جام تختی مورد استقبال رییس سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون کشتی هم قرار گرفت تا این استان به عنوان یکی از گزینه های جدی میزبانی جام تختی هم مطرح باشد.  

امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان هم ضمن تمجید از سیاست فدراسیون و سازمان لیگ کشتی برای توجه به همه استان ها در اعطای میزبانی گفت:‌ امیدواریم در کنار خلیج همیشه فارس بتوانیم از فینال لیگ کشتی آزاد پایه و جام تختی به خوبی میزبانی کنیم. برگزاری چنین رویدادهایی بدون شک به ماندگار شدن نام خلیج فارس هم کمک خواهد کرد. 

بعد از این جلسه رییس سازمان لیگ کشتی از سالن برگزاری مسابقات، هتل مدنظر برای میزبانی از تیم ها و دیگر امکانات بندرعباس بازدید کرد.

انتهای پیام/s

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد نوجوانان کشتی استان هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان رییس سازمان لیگ کشتی مرحله نهایی لیگ لیگ کشتی آزاد جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی