Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ،سه باب مدرسه با ۵ کلاس درس در مناطق صعب العبور عشایری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه پاسداران لرستان ، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان ، حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه شهرستان چگنی ، ترابی نژاد فرماندار ، مرتضی خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان ،  فرید بهرامی معاون آموزش و پرورش استان و دهقان مدیر آموزش و پرورش مناطق عشایری لرستان ، ۳باب مدرسه با ۵ کلاس درس و با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در منطقه صعب العبور بخش شاهیوند شهرستان چگنی افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردار کشکولی اظهار داشت : تمام تلاش ما زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است و در این راه ، خود را خادم ملت شریف ایران دانسته و تمام فعالیت خود را با منت پذیری از مردم عزیز میهن نمان انجام می دهیم.

 

وی افزود: اینگونه فعالیت ها ، گوشه ای از مردم سالاری دینی است که در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی ، شاهد افتتاح خانه برای چند نفر از اهالی روستا و نصب منبع آب و مشروب نمودن چند پارچه آبادی از آب سالم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز هستیم.  

در ادامه این مراسم ، مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس گفت: امروز شاهد افتتاح ۳ باب مدرسه با ۵ کلاس درس هستیم که به همت فرماندهی سپاه پاسداران در روستاهای هودر بساط بیگی ، سیاه چم و پیری چناران بخش شاهیوند با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال ساخته و در اختیار آموزش و پرورش عشایری قرار گرفته است.

خبرنگار :محمود داودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور