Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@00:21:03 GMT

خط و نشان جدید رئیس جمهور چین برای دشمنان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۲۴۴

خط و نشان جدید رئیس جمهور چین برای دشمنان

به گزارش افکارنیوز،

«شی جی پینگ»، رئیس جمهور چین اعلام کرد که کشورش نیروهای مسلح خود را تقویت می‌کند و آمادگی خود را در نبرد نظامی افزایش خواهد داد.

اخبار بین الملل- این اظهارات رئیس جمهور چین همزمان با افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و پکن بر سر شیوع کرونا و همچنین تصویب قانون جدید درباره هنگ کنگ صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور چین همچنین گفته است که به زودی بودجه نظامی خود را با ۶.۶ درصد افزایش و به میزان ۱۷۸ میلیارد دلار به تصویب خواهد رساند.

شیء با این حال جزئیات بیشتری را درباره چگونگی تقویت نیروهای نظامی چین اعلام نکرده است.

تنش‌ها میان چین و آمریکا بویژه از زمان شیوع کرونا تشدید شده و به تازگی نیز مشاور دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا چین را به اعمال تحریم‌های گسترده اقتصادی در صورت تصویب قانون جنجالی «امنیت ملی» در هنگ کنگ کرده است، هرچند در مقابل چین مداخلات آمریکا در امور داخلی خود را محکوم می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور چین دونالد ترامپ هنگ کنگ رئیس جمهور چین دونالد ترامپ شیوع کرونا رئیس جمهور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد