Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هدف آرسنال خرید کوتینیو به صورت قرضی با بند خرید در پایان فصل است. تاریخ انتشار: 21:07 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۹۸۱

خبرگزاری میزان - طبق گزارش نشریه «موندو دپورتیو» چاپ کاتالونیا، رائول سانلی رئیس باشگاه آرسنال قرار است به زودی با کیا جورابچیان مدیر برنامه‌های کوتینیو دیدار کند. ایجنت کوتینیو با آرسنال رابطه بسیار خوبی دارد و برای همین رئیس باشگاه می‌خواهد با استفاده از این موضوع، این انتقال را عملی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا روی کوتینیو قیمت ۸۰ میلیون یورویی قرار داده است و برای همین با توجه به وضعیت تیم‌ها بعد از بحران ویروس کرونا عملاً این قیمت فروش برای باشگاه‌ها غیرممکن خواهد بود، در نتیجه آرسنال می‌خواهد گزینه انتقال قرضی با بند خرید اختیاری را به بارسا پیشنهاد دهد.

باشگاه چلسی هم به شدت خواهان جذب این بازیکن است. از سوی دیگر نیوکاسل هم منتظر خرید باشگاه توسط ولیعهد عربستان است تا این انتقال را به عنوان اولین انتقال بزرگ باشگاه رسماً انجام دهد.

بیشتر بخوانید: منچسترسیتی قید خرید سمدو را زد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا آرسنال چلسی بارسلونا فیلیپه کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر

توپچی‌ها با تحقیر همشهری آبی‌پوش خود به رقابت با دو مدعی دیگر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

دریافت 154 MB

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر