Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@00:22:25 GMT

عملکرد حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها در مقابل استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۵۲۵

عملکرد حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها در مقابل استقلالی‌ها

بازیکنان پرسپولیس در دور جدید تمرینات نشان دادند از همتایان استقلال حرفه‌ای‌تر بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازیکنان پرسپولیس و استقلال از نخستین روز از شروع دوباره تمرینات برای ازسرگیری ادامه مسابقات این فصل فوتبال کشور، تست فنی داشتند.

مربیان سرخ‌پوش بابت عملکرد اکثر بازیکنان تیمشان رضایت کافی داشتند و از شرایط بدنی آن‌ها کاملاً رضایت داشتند اما در مقابل بازیکنان استقلال آمادگی 40 تا 50 درصدی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باب میل فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان نبود چون بازیکنان تیمش در دوران شیوع ویروس کرونا حرفه‌ای عمل نکرده بودند.

در حال حاضر اولویت تمرینات استقلال حول محور بدنسازی است. بازی دوستانه در برنامه‌های سرمربی این تیم نیست اما پرسپولیسی‌ها بیشتر کار با توپ انجام می‌دهند و یک قدم جلوتر از آبی‌ها هستند.

این موضوع کار شاگردان فرهاد مجیدی را برای گرفتن صدر جدول از پرسپولیس سخت‌تر از گذشته می‌کند و سرمربی تیم استقلال باید تدابیر تمرینی بهتری را برای جبران فرصت از دست رفته انجام دهد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!