Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:45:25 GMT

زمان ایستادگی در برابر خشونت آمریکا فرا رسیده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۸۶۳

زمان ایستادگی در برابر خشونت آمریکا فرا رسیده است

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وزارت امورخارجه ایران در توئیتی به قربانی شدن صد‌ها هزار سرباز در جنگ‌هایی که محصول عقلانیت ابزاری و طمع سیری ناپذیر رهبران آمریکایی است، اشاره و تاکید کرد: زمان ایستادگی در برابر خشونت و جنگ افروزی آمریکا فرا رسیده است.

وزارت امورخارجه ایران در این توئیت افزود: قربانی شدن صد‌ها هزار سرباز در جنگ‌هایی که محصول عقلانیت ابزاری و طمع سیری ناپذیر رهبران آمریکایی است، تاسف آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این توئیت تاکید شده است: ماشین‌های جنگی ایالات متحده رهاوردی جز کشتار، ویرانی و وحشیگری نداشته‌اند. زمان آن فرا رسیده که همزمان با به یاد سپردن میلیون‌ها زندگی از دست رفته، در برابر خشونت و جنگ افروزی آمریکا ایستاد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی وزارت خارجه جنگ افروزی خشونت وزارت امورخارجه ایران ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین

وسعت گرفتن تجمع‌های اعتراضی نسبت به وقایع جنگ غزه در دانشگاه‌های ایالات متحده و گسترش حمایت‌ها از فلسطینیان در میان دانشجویان آمریکایی توجه بسیاری از رسانه‌ها را طی روزهای اخیر به خود جلب کرده است.

اعتراضات دانشجویی در ایالات متحده نسبت به جنگ در غزه طی هفته گذشته به نحوی تشدید شده و گسترش یافته است که گزارش‌ها از برپایی تحصن‌هایی در همین ارتباط در چندین دانشگاه از جمله کلمبیا، ییل و نیویورک حکایت دارد.

دانشجدیان معترض خواستار قطع همکاری های مالی و علمی آمریکا با رژیم صهیونیستی هستند و در مقابل، دولت آمریکا با زور سرکوب با دانشجویان برخورد کرده است.

تصاویر لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان معترض به نسل کشی اسرائیل، موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

نظام آمریکا که سالها مدعی استقلال علمی و حماست از آزادی بیان در دانشگاه‌ها بوده و هرگونه رفتار پلیسی در محیط‌های علمی دیگر کشورها را به‌سرعت محکوم می‌کرده، حالا از گارد مسلح خود برای برخورد خشن با تحصن دانشجویان استفاده کرده است.

این برخوردها نشان می‌دهد که دولت آمریکا تبدیل به مستعمره لابی صهیونیستی شده و هیچ اعتراض دانشجویی به جنایات اسرائیل را تاب نمی‌آورد.

جالب اینجاست که در میان دانشجویان معترض، دانشجویانی از همه ادیان، جتی دانشجویان یهودی نیز دیده می‌شود و به این ترتیب صهیونیستها حتی با جامعه یهودی آمریکا نیز درگیر شده و نمی‌توانند منتقدان‌شان را یهودی ستیز بنامند.

پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آتی موج درگیری های داخلی در آمریکا بر سر اسرائیل تشدید شده و به بی ثباتی در این کشور بینجامد.

دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین