Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان از بودجه‌های وزارت بهداشت به بیمارستان «شهید سلیمانی» تخصیص یافت گفت: اول تیرماه امسال وزارت راه و شهرسازی باید بیمارستان را تحویل دانشگاه علوم پزشکی همدان بدهد.

محمد‌مهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: آخرین زمان افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی «شهید سلیمانی» به دهه فجر سال گذشته یعنی زمان سفر رئیس جمهور به عنوان مهمترین پروژه ایشان به استان همدان، موکول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه چندین بار به تعویق افتاده است افزود: طبق گفته وزارت راه و شهرسازی بیمارستان آماده تحویل بود؛ اما بعد از بازدید ما از پروژه در حال احداث مشخص شد که متاسفانه بخشی از کارهای بیمارستان باقی مانده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به اینکه بازدید از بیمارستان «شهید سلیمانی» در برنامه سفر وزیر بهداشت در اواخر آذر سال 98 به منظور حضور در آیین سالگرد آیت‌الله مفتح قرار داشت ادامه داد: برنامه بازدید به دلیل مسدود شدن جاده‌ها با بارش برف لغو شد و رئیس سازمان اورژانس کشور به جای وزیر از روند احداث بیمارستان بازدید کرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد رئیس اورژانس در بازدید از بیمارستان این بود که پروژه تا دهه فجر ۹۸ قابل افتتاح است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به خاطر عدم حضور رئیس جمهور به استان، برنامه افتتاح بیمارستان هم به تاخیر افتاد.

مفتح گفت: بعد از انتخابات لیست اسامی تعدادی از بیمارستان‌ها به کمیسیون بودجه از سوی وزارت بهداشت با توجه به بیماری کرونا و با هدف افزایش مراکز درمانی در کشور در اولویت افتتاح قرار داده بود اما اسمی از بیمارستان تویسرکان نبود.

وی با اشاره به اینکه با اعتراض بنده در کمیسیون به وزارت بهداشت و درمان، موضوع بیمارستان «شهید سلیمانی» تویسرکان مجدد مطرح شد ادامه داد: با دعوت بنده از استاندار همدان در اوایل ماه مبارک رمضان و با کم شدن کرونا از روند احداث بیمارستان بازدید کردیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تاکید کرد: جلسه‌ای با پیگیری بنده هفته قبل در معاون وزیر بهداشت با حضور کارشناس وزارت بهداشت، معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار همدان به منظور تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان با توجه به تصمیم بر اولویت قرار دادن تعدادی از بیمارستان‌های کشور برای افتتاح، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از معاون وزیر بهداشت و درمان خواستم مطالبه پیمانکار پرداخت شود افزود: به همین منظور در این جلسه مقرر شد که ۲۰ میلیارد تومان از بودجه‌های وزارت بهداشت و درمان به بیمارستان تویسرکان تخصیص پیدا کند تا پیمانکار این پروژه را سریع‌تر تحویل دهد.

مفتح با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد اول تیرماه امسال، پیمانکار پروژه بیمارستان را تحویل دانشگاه علوم پزشکی همدان دهد خاطرنشان کرد: تجهیزات مورد نیاز بیمارستان خریداری شده و در این خصوص مشکلی نیست.

وی گفت: از دیدگاه بنده به عنوان نماینده مردم تویسرکان زمان افتتاح و بهره‌برداری رسمی این پروژه است که افتتاح رسمی آن با توجه شیوع کرونا از طریق ویدیوکنفرانس انجام می‌شود.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: مفتح وزارت بهداشت و درمان نماینده مردم تویسرکان شهید سلیمانی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری