Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که نیروهای امنیتی عراق برای مقابله با تلاش‌های کشورهایی متخاصم جهت بازگرداندن داعش در اوج آمادگی قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق روز سه شنبه درباره نقشه کشورهای متخاصم با عراق برای بازگشت داعش به این کشور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کریم علیوی» در گفت‌وگوبا پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: «آمریکا در همه سطوح برای ممانعت از اخراج نظامیان آمریکایی از عراق تلاش می‌کند، بنابراین بعید نیست که از گروه‌های تروریستی که اخیرا در برخی شهرها فعالیت می‌کنند، حمایت کند».

وی افزود: «نیروهای امنیتی عراق در اوج آمادگی برای مقابله با هر خطری هستند که با هدف ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور ایجاد می‌شود و قادر به ممانعت از نفوذ تروریست‌های داعش از سوریه به عراق هستند.»

عضو پارلمان عراق گفت: «واشنگتن تلاش می‌کند هشدارهایش درباره تلاش داعشی‌ها برای فرار از زندان‌های نیروهای دموکراتیک سوریه به سمت عراق را با قضیه عقب نشینی برخی نیروهای آمریکایی در راستای خروج کامل این نیروها از عراق ربط بدهد».

سرویس اطلاعات نظامی عراق هم شامگاه سه شنبه اعلام کرد که یگ گروه تروریستی مرکب از چهار نفر از جمله یک زن را در شهر «هیت» استان الانبار دستگیر کرده است که با باج گیری از شهروندان و تهدید آنها پول‌هایی را برای حمایت از تروریست‌های داعش جمع آوری می‌کردند.

این نهاد همچنین از دستگیری مسئول اطلاع رسانی داعش در استان صلاح الدین خبر داد.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق آمریکا سوریه داعش پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد