Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:04:59 GMT

#رومینا-اشرفی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۸۳۰

#رومینا-اشرفی

‌خبر قتل دختری ۱۴ ساله به‌نام رومینا اشرفی توسط پدرش از خبرهای تلخ یکی دو روز گذشته بود. قتلی که پس‌ از فرار دختر با پسر مورد علاقه‌اش انجام شد و باعث شد باز هم ماجرای قتل‌های ناموسی سر زبان‌ها بیفتد.

سن بالای پسری که رومینا اشرفی به او علاقه داشت و آگهی ترحیم رومینا با اسامی تمام مردان خانواده و شباهت این‌ ماجرا به موضوع فیلم «خانه پدری» موضوعاتی بود که کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی درباره‌اش نوشتند: «‏کل ماجرا وحشتناک و دردناکه از پدر بیسواد نادون تا مادری که حتی اسمش هیچ‌کجای داستان نیست حتی در آگهی ترحیم! اما نکته ماجرا اینجاست که اون مرد ۳۵ ساله هم نباید راست راست راه بره! دختر زیر سن قانونی ۱۸ سال بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، «‏فیلم خانه پدری چندبار توقیف شد، داستانش چی بود؟ روایتی شبیه همین قتل ناموسی ‎رومینا اشرفی به دست پدرش. دختران این سرزمین، چیزی رو زندگی می‌کنن که قصه‌ش توی فیلم‌ها منجر به توقیف اونها می‌شه و در نهایت تنها برای افراد بالای 15 سال اجازه اکران پیدا می‌کنه.»، «‏دردآور اینه دختر را کشتند و رو اعلامیه تنها نام پدر نوشته شده، همون پدری که قاتله همون پدری که خودش را مالک می‌دونسته چون مادر هیچ کاره است اون تصمیم گرفت و کشت؛ چون فرزند اون بود. تنها اسم مردان فامیل نوشته شده همونها که تشخیص دادن باید بمیری تا آبروشون حفظ شه»، «‌‏وقتی یک کودک تصمیم به فرار از منزل می‌گیره یعنی اعضای خانواده سلامت روان نداشتن و عرصه به دختر تنگ اومده. «کودک همسری/کودک عاشقی هر دو آسیب هست روی واژه عشق مانور ندید اشتباهه»، «‏در دادگاه‌ها کسی نمی‌پرسه چه کردید با این دختر که فرار رو بر قرار ترجیح داد؟»، «‏داستان ‎رومینا اشرفی داستان زندگی هزاران دختر از گوشه و کنار این مملکته که رسانه‌ای شده و ما تونستیم ببینیم غصه بخوریم. غصه اون دخترایی که کسی زندگیشونو نفهمید رو کی بخوریم؟»، «‏قاتل رومینا داس پدر نبود، جهل امثال پدر او بود!»، «عذاب آوره وقتی می‌دونی شاید تا به حال هزاران دختر و پسر به این شکل همراه آرزوها و رؤیاهاشون خاک شدن و رومینا آخری نبوده و نیست.»، «‏در مورد قتل ‎رومینا اشرفی خیلیا بدرستی به ناموس‌کشی پرداختن اما کمتر دیدم کسی به بخش دیگر ماجرا توجه کنه که فرار مرد ۳5ساله با دختر ۱۴ ساله، کودک‌رباییه نه فرار عاشقانه دو نوجوان.»، «ردپای تتلو در دعوت علنی دختران زیر سن به حجله شاهانه در هموار‌سازی مسیر پدوفیل‌ها رو تماشا کنید.»، «قسمت دردناک قتل ‎رومینا اشرفی اونجاست که نام قاتل در اعلامیه ترحیم اول از همه آمده»، «دختری متولد ۸۵ توسط پدرش به جرم فرار از خانه با یک پسر به قتل رسید. سرش را با داس بریده اما نگاه کنید، انگار این دختر نگون‌بخت نسبت فامیلی با هیچ زنی نداشته و صدراعلامیه هم نام ‎قاتل او نشسته است. البته سنت رعایت شده و عکس مقتول در اعلامیه نیست.»، «‏چه با افتخار هم اسم‌هاشون رو تو آگهی ترحیم ردیف کردن...»

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد