Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@03:53:03 GMT

صحنه جنگ تمام عیار ببرها در پارک ملی هند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۲۳۳

صحنه جنگ تمام عیار ببرها در پارک ملی هند

تصاویر جنگ دو ببر در پارک ملی هند به تصاویری پربازدید در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش شریان نیوز، تصاویری که به تازگی منتشر شده است صحنه نبرد دو ببر در پارک ملی «رانتامبورا» واقع در غرب ایالت راجستان هند را نشان می‌دهد. در تصاویری که توسط «پاراگ بَت»، عکاس حیاط وحش تهیه شده است این دو ببر غول‌پیکر در یک منطقه جنگلی در نبرد با یکدیگر دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته پاراگ این دو ببر که مادر و دختر بودند به مدت ۲۰ ثانیه با هم نبرد کردند. بنا به ادعای پاراگ احتمالاً این دو حیوان بر سر قلمرو با هم مبارزه می‌کردند.

پاراگ ۶۱ ساله که اهل شهر بمبئی واقع در ایالت ماهاراشترا است، در حال تهیه عکس از این پارک ملی بود که ناگهان با صحنه نبرد این دو حیوان روبه‌رو شد. پاراگ که به مدت ۱۵ سال به کار عکاسی حیات وحش مشغول است، برای اولین بار نبرد دو ببر را از نزدیک ثبت کرد. او در این باره گفت: «دوئل بین یک ببر جوان با نام سلطان و مادرش با نام نور بود. من در طول این سال‌ها شاهد صحنه‌هایی در حیات وحش بودم که همیشه مادر از بچه‌های خود مراقبت می‌کرد، اما در این صحنه این دو ببر برای تعیین قلمرو خود با یکدیگر مبارزه می‌کردند و برای من عجیب بود. سلطان مادرش را از پشت سر تعقیب کرد و ببر مادر که از حمله دخترش خبر نداشت در جاده‌ای باریک به سمت ما حرکت کرد. آن‌ها سپس به مدت ۲۰ ثانیه با هم مبارزه کردند.»

خوشبختانه، در این رویارویی که ببر مادر موفق به فرار شد هیچ یک از این دو گربه وحشی زخمی نشدند.

منبع: شریان

کلیدواژه: پارک ملی دو ببر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

به نقل از مهر،وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898983

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از نبرد پهپادهای اوکراینی و روسی در آسمان
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • تزئین ناخن یک زن با طلا 24 عیار در تهران!