Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:23:42 GMT

مطهری: پرسپولیس یک هفته دیگر می تواند بازی کند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۱۱۲

مطهری: پرسپولیس یک هفته دیگر می تواند بازی کند

پرسپولیسی ها در حالی دور جدید تمریناتشان را شروع کردند که تست هیچکدام از بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم مثبت اعلام نشد.

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیسی ها تنها دو تا از اعضای تدارکتشان بودند که تست کرونایشان مثبت بود و از همین رو این تیم تمریناتش را بدو مشکل و با حضور تمامی نفرات برگزار می کند. حمید مطهری مربی پرسپولیس و دستیاراول یحیی گل محمدی در ارتباط با اعلام تست های مثبت بازیکنان و اعضای کادرفنی برخی از تیم های لیگ برتری گفت:"من فکر می کنم بخشی از ابتلای بازیکنان به ویروس به خاطر بی احتیاطی و عدم رعایت پروتکل ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او با بیان اینکه رفتار حرفه ای بازیکنان پرسپولیس در دوران قرنطینه ستودنی است گفت:" از دیدن بچه های پرسپولیس عشق کردم. همه بچه ها خیلی مراقب هستند و اتفاقا صحبتی که با آقا یحیی داشتیم در این ارتباط بود که واقعا باید فرقی بین بازیکنانی که سه فصل قهرمان شدند و هنوز تشنه قهرمانی هستند باید با دیگران وجود داشته باشد."


او افزود:"در آخرین تمرین تیم آنقدر بچه ها جدی بودند که من و آقایحیی و آقا کریم بارها مجبور شدیم از بچه ها بخواهیم مراقب همدیگر باشیم و تکل زدن را ممنوع کردیم."


مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:"من همانطور که از روز اول گفتم اول آرزو می کنم که این بیماری هرچه زودتر در کل دنیا از بین برود . اولویت امروز همه ما سلامت مردم و از بین رفتن این بیماری است." او اضافه کرد:" ما در روز اول تست گرفتیم و براساس پاسخ تست ها درحال برنامه ریزی برای تمرینات هستیم. خداراشکر بچه های ما آنقدر از نظر ذهنی و تفکر حرفه ای هستند که شرایط خوبی داریم. من معتقدم حتی اگر اعلام کنند یکهفته دیگر باید بازی کنیم پرسپولیس شرایطش را داشت. جا دارد از بچه ها تشکر کنم." 

 


او درباره شرایط تیم هم گفت:" ما برنامه ریزی تمرینی انجام دادیم و همه بچه ها هستند. رادوشوویچ امروز رسید و البته بشار و اوساگوآنا هنوز نتوانسته اند به ایران بازگردند."


مربی پرسپولیس درباره اینکه برخی باشگاه ها نسبت به برگزاری مسابقات معترض هستند گفت:" درمورد برگزاری مسابقات نه الان که مربی پرسپولیس هستم و تیممان صدرجدول است اگر در تیمی بودم که دهم جدول هم بود همین را می گفتم. من برای همه بازیکنان و عوامل کلیه تیم های فوتبال آرزوی سلامتی می کنم اما اگر مساله برگزاری مسابقات نبود و تیم ها این تست های اجباری را انجام نمی دادند ، هرگز متوجه نمی شدیم و همین بازیکن ها در خانواده و جامعه شان ناقل ویروس می شدند و هم خودشان و هم جامعه آسیب بیشتری می دید." او ادامه داد:" اگر مطمئن بودیم واکسن و یا درمان ویروس کرونا تا یکی دو ماه دیگر قطعا پیدا می شود اشکالی نداشت می توانستیم مسابقات را تعطیل کنیم اما آنطور که بهداشت جهانی و وزارت بهداشت خودمان می گویند این بیماری فعلا هست و ما باید سعی کنیم در این شرایط به زندگی ادامه بدهیم. اگر مسابقات الان برگزار نشود با توجه به شیوع این ویروس تا یکی دو فصل دیگر هم مسابقات امکان برگزاری نخواهند داشت. تنها راهش این است که افرادی که درگیر فوتبال هستند حرف ای تر عمل کرده و بیشتر مراقب سلامت خودشان باشند. با توجه به اینکه کرونا فعلا هست باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و کار را پیش ببریم. بازیکنان و مربیان فوتبال درآمدی جز این کار ندارند و تعطیلی مسابقات از این نظر هم می تواند آسیب جدی بزند آن هم در حالی که مشاغل دیگر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور هستند که کارهایشان را شروع کنند."


مطهری اضافه کرد:"نگرانی درباره ویروس کرونا وجود دارد و باید نظارت بیشتری انجام شود. تیم ها و باشگاه ها باید سخت گیرانه و دقیق با موضوع برخورد کنند."


مربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی هم گفت:" باشگاه پرسپولیس در حدود ده درصد از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرد. جا دارد از زحمات هیات مدیره هم تشکر کنم که در این شرایط بخشی از مطالبات را دادند."


حمید مطهری در بخش آخر صحبت هایش درباره اخبار و شایعاتی که اینروزها درباره جانشین بیرانوند شنیده می شود گفت:"ما در حال حاضر دو دروازه بان خیلی خوب (علیرضا بیرانوند و رادووشویچ) و همچنین یک گلر جوان و آماده در اختیار داریم.متاسفانه اخباری که در رابطه با گزینه های دروازه بانی پرسپولیس برای فصل بعد شنیده می شود با هدف برهم زدن تمرکز تیم است. ما 9 بازی مهم داریم و تمام تمرکزمان روی این بازی ها است و در پایان فصل فرصت برای انتخاب جانشین بیرانوند هم خواهیم داشت."

حمید مطهری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپولیس تهران مربی پرسپولیس تیم ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم شرایط حساس و مهمی داشت و با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است، بازیکنان این تیم تمرکز کافی را در جریان بازی نداشتند و پیروزی آلومینیوم یک شگفتی در جام حذفی این فصل بود. مجتبی حسینی با اینکه تیمش دو بار عقب افتاد اما به خوبی توانست بازیکنان خود را به بازی برگرداند.

تعویض‌های اوسمار عملکرد خوبی نداشتند

او ادامه داد: «اوسمار» فکر کرد که تیمش پیروز میدان است و تعویض‌هایی که انجام داد گواه این موضوع بود. به نظرم در کنار اوسمار باید یک مربی ایرانی با دانش کافی نسبت به حریفان حضور داشته باشد تا در چنین مواقعی، نکات مهم را به او یادآوری کند. بلایی که سر پرسپولیس در بازی با آلومینیوم افتاد ممکن است در رقابت‌های لیگ برتر نیز گریبان گیر این تیم شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اوسمار خیلی زود بازیکنان باتجربه را از زمین خارج کرد و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند نتوانستند آن طور که باید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اتفاقات این بازی می‌تواند درس بزرگی برای اوسمار باشد و از الان به بعد باید به دیدار با سپاهان فکر کند.

نباید عملکرد اوسمار را با دیدار با سپاهان سنجید

شافعی در رابطه با دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: قطعاً سپاهان یکی از تیم‌های خوب و پُر مهره در لیگ برتر است و همچنان شانس قهرمانی را در این فصل دارد. در برخی از خبرها خواندم که ماندن اوسمار در پرسپولیس به این بازی بستگی دارد، من جای مدیریت باشگاه بودم هرگز چنین کاری نمی‌کردم که بخواهم با یک بازی عملکرد سرمربی تیم خودم را زیر سوال ببرم. به عنوان مثال تیم بارسلونا در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و ال‌کلاسیکو را هم واگذار کرد اما مدیران باشگاه با یک برنامه‌ریزی صحیح تصمیم به تمدید قرارداد با ژاوی گرفتند.

او تصریح کرد: پرسپولیس از زمانی که زیر نظر اوسمار بوده از لحاظ تاکتیکی به ثبات رسیده است و بازیکنان خیلی زیبا بازی می‌کنند. همچنان بازیکنان جوان پرسپولیس هم می‌توانند در کنار سایر نفرات به کار گرفته شوند تا در فصل آینده تیم بهتری را از پرسپولیس شاهد باشیم. امیدوارم پرسپولیس ۶ بازی باقی مانده خود را پیروز شود تا بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

کد خبر 6089481

دیگر خبرها

  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!