Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@12:30:27 GMT

دیاباته به ایران بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۲۴۷

دیاباته به ایران بازمی‌گردد؟

رویداد۲۴  یکی از مسائل مهم  کادر مدیریتی تیم فوتبال استقلال باقی ماندن بازیکنان خارجی این تیم یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ در جمع آبی پوشان پایتخت است.

در حال حاضر موانع موجود برای حضور دوباره میلیچ برطرف شده است و مسئولان استقلال اعلام کردند که این بازیکن کروات چهارشنبه صبح در تهران حضور پیدا می‌کند و مطالبات او تقریبا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مساله‌ای که هنوز برای هواداران استقلال بسیار نگران کننده است، حضور دوباره دیاباته در ایران است. همانطور که باشگاه استقلال اعلام کرده است، مطالبات این بازیکن اهل مالی استقلال پرداخت شده است اما هنوز خبری از بازگشت دیاباته به ایران نشده است و مشخص نیست که دیاباته چه زمانی به ایران بازمی‌گردد.

این مساله را می‌توان از یک زاویه دیگر نگاه کرد. همانطور که مشخص است، چندین ماه  از مطالبات دیاباته گذشته بود و با توجه به تغییرات مدیریتی استقلال، بازیکنان خارجی استقلال نتوانستند پولی از باشگاه دریافت کنند. در آخرین ضرب العجل دیاباته به استقلال، وکیل این بازیکن اعلام کرد باشگاه تا تاریخ ۱۵ مِی ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت) فرصت دارد که مطالبات دیاباته را پرداخت کند.

بعد از این ضرب العجل، باشگاه استقلال طی انتشار خبری اعلام کرد پس از رایزنی باشگاه با وکیل شیخ دیاباته، مهلت پیشین وی به باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات یک‌ هفته تمدید شد و به این ترتیب باشگاه استقلال فرصت داشت تا ۲۲ می (دوم خرداد) مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

در ادامه این جریان ها، در تاریخ ۴ خرداد باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات دیاباته استقلال به طور کامل تسویه شده است و ویزای این بازیکن اخذ شده و پس از مشخص شدن زمان قطعی بازگشت وی به تهران، از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

همانطور که مشخص است، دیاباته مطالباتش را بعد از ضرب العجلی که وکیل این بازیکن تعیین کرده بود، دریافت کرد و این بازیکن با توجه به شرایطی که حاکم است، می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کند.

بیشتر بخوانید:سعادتمند: ۱۳۰ هزار دلار به دیاباته دادیم، دیگر نداریم بدهیم!

شیخ دیاباته همچنین در رسانه‌های خارجی این را عنوان کرده بود که دوست ندارد فوتبالش در ایران به پایان برسد و از علاقه خود به فوتبال فرانسه و  پایان دوران بازیگری‌اش در فوتبال اروپا، صحبت‌هایی را مطرح کرد و با وجود تمام این اتفاقات، سوالی که مطرح می‌شود، این است که آیا شیخ دیاباته به ایران بازمی‌گردد؟

مسوولان باشگاه فوتبال استقلال تا اینجای کار تلاش زیادی کرده‌اند تا تمهیدات لازم را برای بازگشت دیاباته فراهم کنند و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بارها اعلام کرده که مشکلی برای  حضور دوباره این بازیکن به ایران وجود ندارد. با این حال باید دید شیخ دیاباته چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شیخ دیاباته باشگاه استقلال باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام