Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا قیمت ستارگانی که در تابستان امسال احتمال جدایی از تیم را دارند را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی قصد دارد فعالیت زیادی داشته باشد و بتواند گزینه های مد نظر خود را خریداری کند.

طبق گفته رسانه های اسپانیا، لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ گزینه های اصلی بارسا در این تابستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای خرید این بازیکنان، فروش بازیکنان بارسلونا الزامی است و به همین دلیل باشگاه قیمت فروش ستارگان خودش را فاش کرد.

به نقل از موندو دپورتیوو که در صفحه اول چاپ امروز روزنامه ( 7 خرداد) به آن پرداخت، بارسلونا قیمت 6 بازیکنی که احتمال خروجشان زیاد است را معلوم کرد.

به نقل از این رسانه، نسلون سمدو 50 میلیون یورو، جونیور فیرپو 30 میلیون یورو، تودیبو 20 میلیون یورو، رافینیا 16 میلیون یورو، ویدال 15 میلیون یورو و واکه 8.15 میلیون یورو ارزش گذاری شده اند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا بازار نقل و انتقالات قیمت میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند