Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بنا بر آخرین هشدارهای سازمان هواشناسی کشور با رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و ناپایداری جو در استان های زنجان، شمال همدان، جنوب مرکزی، ارتفاعات در استان‌های البرز، غرب مازندران و غرب اصفهان شاهد رگبار باران گاهی توام با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود این شرایط در روز پنجشنبه در شمال استان آذربایجان شرقی و زنجان ادامه می یابد و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه و رخداد تگرگ را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش دمای هوا که از روز سه شنبه در کشور ملموس بوده است در اکثر نقاط کشور تا پایان روز جمعه ادامه خواهد یافت. این افزایش دما بطور میانگین ۳ تا ۶ درجه برآورد شده است.

سازمان هواشناسی همچنین از وزش باد شدید، ایجاد گردوخاک به همراه کاهش دید و کیفیت هوا در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل، سمنان، شرق کرمان و شرق هرمزگان تا پایان روز جمعه را پیش بینی کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی هواشناسی پیش بینی وضع هوا افزایش دما وزش باد گرد و خاک ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد