Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:10:27 GMT

تولید نماهنگ «حس خوب» توسط گروه سرود رهپویان حرم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۶۵۵

تولید نماهنگ «حس خوب» توسط گروه سرود رهپویان حرم

نماهنگ «حس خوب» کاری از گروه سرود «رهپویان حرم» متعلق به کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) تولید و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، گروه سرود «رهپویان حرم» متعلق به کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد شهرستان مهریز استان یزد اقدام به تولید نماهنگی تحت عنوان «حس خوب» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، سرپرست این گروه سرود مهدی زارع، خواننده میثاق نصیری، شاعر سید محمدصادق آتشی و آهنگسازی و میکس این نماهنگ نیز بر عهده حسن برزگری است. همچنین ابوالفضل گل، کارگردان و محمدحسن نصیری تصویر بردار این نماهنگ تولیدی است.

 

نماهنگ های «بک یا الله»، «وقف سلامت» و «نسل رود» از دیگر نماهنگ های تولید شده توسط گروه سرود رهپویان حرم کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) مهریز استان یزد است.

 

این گزارش می افزاید: با حمایت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تاکنون 43 اثر گروهی، 10 اثر تکخوانی و خوانندگی و پنج نماهنگ توسط این گروه سرود تولید شده است که اکثر این آثار به دفعات از شبکه های سراسری پخش شده و با استقبالی بی نظیر همراه بوده است.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان مهریز کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی ع رهپویان حرم گروه سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود