Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد جولایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای تهیه پرونده ثبتی این تعداد آثار تاریخی افزون‌بر ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار استانی در نظر گرفته شد.

وی افزود: این آثار شامل مغازه آل‌ابراهیم، خانه دکتر سید حبیب‌اله حسینی دهکردی، کتابخانه نابینایان و خانه محمودیه در شهرکرد، قلعه دستگرد امام‌زاده، خانه اکبریان چالشتر، تپه مرغداری شمس‌آباد، تپه‌های آلماقاجی، هارونی و خاکی و محوطه‌های دره ‌بالامی، دراز دره، دره‌گرم سفلی، آلماقاجی، چوب آسیاب، چوب نوروزعلی و خان‌یوردی در شهرستان شهرکرد، کاروانسرای حقیقت بروجن، تپه موردل کوهرنگ و تپه دیزدشت کیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی تصریح کرد: تاکنون ۶۲۰ اثر تاریخی در چهارمحال و بختیاری ثبت ملی شده که با ثبت آثار جدید به ۶۴۰ اثر افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، تاکنون در حدود چهار هزار اثر تاریخی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که از این تعداد ۶۲۰ مورد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و اهمیت زیادی در بازخوانی تاریخ و فرهنگ و تمدن مردم این مرز و بوم داشته است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری میراث فرهنگی شهرکرد چهارمحال وبختیاری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود