Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@01:13:20 GMT

ثبت نام ایران خودرو با تاخیر آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۳۴۲

ثبت نام ایران خودرو با تاخیر آغاز می‌شود

خبرگزاری میزان- با توجه به ضرورت اعمال تغییرات در سامانه فروش اینترنتی، ثبت نام ایران خودرو با تاخیر آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 11:02 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۱۰۷

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو، پیرو دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ضرورت اعمال تغییرات در سامانه فروش اینترنتی، فرایند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه کشی (بدون واریز وجه) با کمی تاخیر از امروز ۷ خرداد ماه ۹۹ تا پایان مدت ثبت نام (پایان روز ۱۴ خرداد) در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو امکانپذیر خواهد بود.

به جهت آن که زمان پیش ثبت نام و انتخاب خودرو، هیچ تاثیری در روند قرعه کشی ندارد، مجدداً به متقاضیان محترم توصیه می‌شود پیش ثبت نام اینترنتی و فرایند انتخاب خودرو برای قرعه کشی را زمان بندی کرده و از هر گونه عجله و شتاب در این خصوص خودداری نمایند، تاکید می‌شود برای شرکت در طرح فروش فوق العاده و حضور در قرعه کشی مربوطه، نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نیست.

بیشتر بخوانید: ناتوانی وزارت صمت در تعیین شرایط پیش فروش خودرو / شرایطی که مدام تغییر می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودروسازان اخبار اقتصادی ایران خودرو قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌هایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌های دولتی تنها راهی است که شهروندان می توانند این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرند. برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آنها اینترنتی است و بیشتر فرایند آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما شهروند خبرنگار ما مدعی است این شرکت تایرهایی را که اینترنتی خریده است ، تحویل نداده و درخواست رسیدگی دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

شرکت کویر تایر در فروش های اینترنتی تمام وجه تایر را بصورت برخط از مشتری دریافت می کند اما از ارسال تایرها خبری نیست.

امکان خرید لاستیک از طریق سامانه های فروش شرکت های تولید کننده فراهم شده است اما فروش های اینترنتی شرکت کویرتایر با گذشت مدت زمان اعلامی، به دست مشتریان نمی رسد و هیچ یک از شماره های تماس شرکت پاسخگوی مشتریان نیست.

در بخش پیگیری سفارشات بعد از تاخیرهای طولانی، عنوان می شود که مرسوله از طریق تیپاکس ارسال شده است اما کد پیگیری ثبت شده در سایت کویرتایر، در سامانه پیگیری تیپاکس وجود ندارد و شرکت تیپاکس هم اعلام می کند که چنین مرسوله ای را تحویل نگرفته است.

 مشتریان تمام هزینه های خرید و ارسال لاستیک را به حساب کویرتایر واریز کرده اند و هیچ راهی برای پیگیری سفارشات ندارند، روابط عمومی شرکت کویرتایر هم پاسخگوی مشتریان نیست.

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل