Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:12:56 GMT

احداث 95پست هوایی برق در شهرستان زرندیه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۴۴۴

احداث 95پست هوایی برق در شهرستان زرندیه

مدیر توزیع برق شهرستان زرندیه از احداث 95 پست هوایی برق در این شهرستان ازابتدای سال 98تاکنون خبرداد.

محسن فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک انجام 20پروژه افزایش قدرت،احداث  بیش از 6کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در راستای تامین برق متقاضیان جدید و اصلاح حدود 31کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده به کابل خودنگهدار را از جمله فعالیت های انجام شده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صرفه جویی انرژی و کاهش تلفات فنی و غیرفنی، کاهش خاموشی ها و افزایش ایمنی را از مهم ترین  مزایای کابل های خودنگهدار عنوان کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان زرندیه تعمیر 3065چراغ پایه روشنایی معابر، تعویض 1050مقره، تعویض 248اصله پایه فرسوده،انجام 5500 متر شاخه بری،انجام 14 مورد تعمیرات گروهی و تعمیر 32کیلومتر شبکه برق را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

  فتاحی بابیان اینکه تعداد کل مشترکان برق شهرستان زرندیه حدود 36هزار مشترک است، افزود:طی سال 98تاکنون1049انشعاب برق به متقاضیان واگذار شده و  95پست هوایی برق در شهرستان زرندیه احداث شده است.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: برق شهرستان زرندیه ایمنی اراک شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود

سیدعباس میراحمدی گفت: با احداث میدان عرضه دام زنده میتوان بر قیمت گذاری دام، تامین دام دامداری ها، تامین دام کشتارگاه‌ها و ورود و خروج دام به استان جلوگیری از کشتار غیر بهداشتی دام نظارت داشت.

وی افزود: به منظور رصد قیمت و نظارت بر خرید و فروش دام و کنترل ورود و خروج دام در استان و مبارزه با قاچاق دام، میدان عرضه دام در اراضی شهرستان شهرکرد احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید

زمینه توسعه صنعت دامپروری در چهارمحال و بختیاری فراهم است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: میدان عرضه دام شهرکرد واقع در اراضی موسوم به نانواخانه شهرکرد به مساحت ۷.۶ هکتار و میزان نیاز آبی ۰.۵ لیتر در ثانیه توسط اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی ماندگار (به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی) در دست پیگیری است که بخش عمده از استعلامات و مکاتبات اداری مرتبط با صدور مجوزات مربوطه به انجام رسیده و موافقت اصولی طرح مذکور در شرف صدور می‌باشد.

میراحمدی ادامه داد: ظرفیت دام سبک قابل مبادله در این میدان را ۵ هزار و ۵۰۰ راس در شبانه روز پیش بینی شده است ضمنا نقشه اولیه و سایت پلان اجرایی طرح نیز تهیه و تدوین شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شد و استعلامات اخذ گردیده امیدواریم در بهار سال ۱۴۰۳ کلنگ زنی میدان عرضه دام مذکور با مشارکت مردم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان