Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:53:08 GMT

اجرای طرح ترافیک ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۸۱۹

اجرای طرح ترافیک ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شد

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک امسال ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شده است، گفت: وزیر برای مقابله با کرونا دوچرخه‌سواری را تجویز کند.

یعقوب آزاده‌دل، مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ضرورت استفاده از دوچرخه در پایتخت در شرایط کرونایی اظهارداشت: اجرای طرح ترافیک از ابتدای امسال، ۷ بار توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شده است و این درصورتی بوده که پایتخت روزهای پر ترافیک و آلوده‌ای را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهتر بود وزیر بهداشت که با شهردار تهران تماس می‌گیرد و می‌خواهد برای هفتمین بار طرح ترافیک لغو شود یک‌بار هم به مردم بگوید دوچرخه در ایام کرونا بهترین وسیله نقلیه است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری خاطرنشان کرد:  آقای وزیر دوچرخه خوب است حتی برای جنگ با کرونا، لطفا آن را  به شهروندان تجویز کنید.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران وزیر بهداشت ترافیک وزارت بهداشت طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران