Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@10:43:54 GMT

تکمیل و افتتاح قطعات چهار خطه ازنا- شازند تا ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۸۴۱

تکمیل و افتتاح قطعات چهار خطه ازنا- شازند تا ۱۴۰۰

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تکمیل و افتتاح قطعات دیگر چهار خطه ازنا- شازند تا ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهندس رضا خالقی امروز هفتم خرداد در مراسم افتتاح قسمتی از چهارخطه ازنا-شازند اظهار کرد: محور ازنا- شازند به طول ۷۰ کیلومتر در دو استان مرکزی و لرستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ کیلومتر از این محور در لرستان واقع شده است، افزود: خوشبختانه تمام قطعات این پروژه به پیمان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی با اشاره به اینکه ۳۵ کیلومتری که در لرستان وجود دارد در ۵ قطعه تعریف شده که قطعات دوم و سوم امروز افتتاح شد، گفت: امروز  از قطعات دو و سه این پروژه ۱۱.۲ کیلومتر افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه استاندار لرستان و نماینده مردم دورود و ازنا برای تامین اعتبار این پروژه پیگیری‌های خوبی را انجام دادند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده قطعه یک پروژه که هم‌اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد تا آبانماه امسال به شرط تامین اعتبار به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رود.

خادمی با اشاره به اینکه قطعه چهارم و پنجم این چهارخطه با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، تصریح کرد: مابقی قطعات این محور نیز با تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چهارخطه ازنا شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند