Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز چهارشنبه گزارش داد: برای نخستین بار شبکه اجتماعی توئیتر یکی از توئیت‌های ترامپ را «به شدت گمراه کننده» خواند، تصمیمی که باعث شد تا دونالد ترامپ این شبکه اجتماعی را بعنوان سکویی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا متهم کند.  
بنابراین گزارش ترامپ در توئیت خود با حمله به شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: توئیتر اکنون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مداخله می‌کند، آن‌ها می‌گویند اظهارات من در خصوص «رای گیری پستی» که منجر به یک فساد و تقلب گسترده در آمریکا منجر خواهد شد، نادرست است، بنابر ادعای رسانه‌های خبری جعلی مانند سی ان ان، واشنگتن پست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ترامپ در توئیت خود که از سوی توئیتر برچسب «واقعیت را درمورد رای گیری پستی بیابید» به آن ضمیمه شده است، نوشته بود: هیچ راهی نیست! رای گیری پستی چیزی جز یک تقلب گسترده نخواهد بود، صندوق‌های پست ربوده خواهند شد، برگه‌های رای جعل شده و حتی بطور غیرقانونی چاپ و به دروغ امضا می‌شوند، فرماندار کالیفرنیا برگه‌های رای را به میلیون‌ها نفر از شهروندان این ایالت فرستاده است.  

دو پیام توئیت با برچست حقیقت یابی توئیتر ضمیمه شده‌اند مخاطب را به صفحه‌ای منتقل می‌کنند که در آن نوشته شده که بنابر گفته سی ان ان، واشنگتن پست و دیگر (رسانه‌های آمریکایی) روز سه شنبه (روز گذشته) دونالد ترامپ یک سری ادعا درمورد رای گیری پستی و اینکه فرماندار کالیفرنیا به خاطر همه گیری کووید-۱۹ برگه‌های رای را به شهروندان ارسال داشته که منجر به یک تقلب گسترده خواهد شد، فاقد تایید است.  


ترامپ در توئیتی دیگر علیه شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: توئیتر بطور کامل آزادی بیان را خفه کرده است، و من بعنوان رئیس جمهوری آمریکا اجازه این امر را نخواهم داد.  

 **۱۳۰۲*

برچسب‌ها توییتر دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 توییتر دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رای گیری پستی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین

چادر یک زن بی خانمان در پارکی در شهر اورگان آمریکا/ زوما جلسه دادگاه ترامپ در نیویورک آمریکا/ رویترز و آسوشیتدپرس تجمع مخالفان ترامپ در مقابل دادگاه او در محله منهتن نیویورک/ زوما مادر فلسطینی در حال انتقال پسر زخمی اش به بیمارستانی در نوار غزه/ زوما اعطای مدال از سوی رییس جمهوری اوکراین به برخی از نظامیان ارتش اوکراین بارگیری محموله کاه شلتوک برنج به بازار فروش در بنگلادش/ زوما مراسم تغییر شیفت نگهبانان کاخ سلطنتی دانمارک در کپنهاگ/ زوما یهودیان افراطی در حال اجرای مراسم های آیینی "عید فصح" در شهر قدس/ زوما گرامیداشت "روز زمین" از سوی فعالان محیط زیست کره ای در شهر سئول/ یونهاپ تجمع حامیان فلسطین در مقابل دفتر یک شبکه تلویزیونی نیوزیلند در اعتراض به مصاحبه جانبدارانه این شبکه با سفیر اسراییل/ زوما آثار حملات اسراییل به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه "دیوید کامرون" وزیر خارجه انگلیس هنگام بازدید از پروژه برق آبی "نورک " در دوشنبه تاجیکستان مورد استقبال زنانی با لباس های سنتی تاجیکی قرار می گیرد. کامرون در یک تور 5 روزه به منطقه آسیای مرکزی سفر کرده است./ آسوشیتدپرس آوارگان جنگی دارفور سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز فعالان حزب کمونیست روسیه در میدان سرخ مسکو و در مراسم صدوپنجاهمین سالگرد تولد ولادیمیر لنین/ EPA کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد