Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قانون‌گذار آمریکایی با انتقاد از تاثیری که رژیم‌های سعودی و صهیونیستی بر سیاست ایالات متحده دارند، آن را دلیل مهر تایید کاخ سفید بر اقدامات مخرب آنها دانست. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ایلهان عمر» عضو مجلس نمایندگان آمریکا با افشای نفوذ گسترده‌ای که ریاض و تل‌آویو بر سیاست‌های دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور دارند، گفت هر دو آنها از پول برای رسیدن به نتایج دلخواه خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عمر در مصاحبه با روزنامه «ساندی‌تایمز» به مناسبت انتشار کتاب خود با عنوان «آمریکا واقعا چه ظاهری دارد: سفر من از پناهندگی تا نمایندگی»، توضیح داد: «می‌دانیم میزان پول و نفوذی و ارتباطی که سعودی‌ها با این دولت (ترامپ) دارند، دلیل واقعی بی‌اثر شدن هر کار مخربی است که انجام می‌دهند».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وی با تشبیه نفوذ ریاض بر واشنگتن به نفوذ تل‌آویو بر دولت ترامپ، اظهار داشت: «ارتباط هشداردهنده‌ای بین سیاست‌های واقعا مخربی که اسرائیل پیشنهاد می‌دهد و تعدادی از آنها که توسط این دولت (ترامپ) تایید می‌شوند، وجود دارد».

این نماینده آمریکایی با انتقاد از کسانی که صحبت‌های او علیه صهیونیست‌ها را به «اظهارات ضد یهودی» تعبیر می‌کنند، گفت: «اما وقتی که درباره پول خون‌آلود سعودی‌ها و خون‌آشام بودن آنها حرف می‌زنم، کسی نمی‌گوید این اسلام‌هراسی است!»

وی سال قبل به دلیل توئیتی که علیه لابی‌های صهیونیستی و فشار آنها بر کنگره جهت تغییر مسیر سیاست‌گذاری در قبال رژیم صهیونیستی کرده بود، در پی فشارهای شدید از سوی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، مجبور به عذرخواهی شده بود.

عمر پیشتر رژیم سعودی را «بزرگترین صادرکننده تروریسم» توصیف کرده و پرسیده بود: «چرا نمی‌توانیم بزرگترین صادرکننده تروریسم در دنیا را پاسخگو کنیم؟»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایلهان عمر قانون گذار آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، چندسالی است که سیاست تشویق به فرزندآوری در دستور کار دولت قرار گرفته است و امتیازهای متفاوتی برای خانواده ها در نظر گرفته می شود اما گویا برخی از ارگانهای دولتی در اجرای این سیاست کوتاهی می کنند. شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی برای ما ارسال کرده اند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام و عرض ادب
با توجه به فرمایشات صریح رهبری در بحث فرزندآوری، بیمه نیروهای مسلح پوشش خود را از بعضی بیمارستان ها از جمله بیمارستان مردم واقع در محله کرمان خیابان پیروزی قطع کرده و یا تعرفه های بیمه ای خود را در امر زایمان کم کرده است که جای تامل و بررسی دارد
با تقدیر و تشکر

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط