Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ در پیام‌هایی توییتری مدعی شد که اگر او نبود و بحران کرونا را این چنین مدیریت نمی‌کرد، یک و نیم تا دو میلیون تن در آمریکا کشته می‌شدند. این در حالیست که شمار تلفات کرونایی آمریکا به صد هزار تن رسیده است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا سه‌شنبه در یک سری پیام‌های توییتری گفت اگر او کارش را درست انجام نداده بود، بحران کرونا جان میلیون‌ها تن از آمریکایی‌ها را می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه چین را مقصر شیوع کرونا دانست.

ترامپ نوشت: خطاب من به تمام حقه‌های سیاسی‌ای که آن بیرون وجود دارد؛ اگر من کارم را به خوبی انجام نداده بودم و سریع اقدام نمی‌کردم، ما یک و نیم تا دو میلیون تن را از دست می‌دادیم؛ در مقایسه با بیش از ۱۰۰ هزار تنی که از دست دادیم. این ۱۵ تا ۲۰ برابر بیشتر از میزانی است که ما از دست خواهیم داد. من خیلی زود جلوی ورود از چین را گرفتم!

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود: از دست دادن حتی یک نفر هم بابت این ویروس نامرئی خیلی زیاد است و باید جلوی آن در همان منبعش که چین است گرفته می‌شد، اما من خیلی سریع وارد عمل شدم و تصمیمات درستی اتخاذ کردم. بسیاری از شاکیان سیاسی کنونی در آن زمان فکر می‌کردند که من خیلی تند جلو می‌روم، یکی مثل نانسی دیوانه!

ترامپ همچنین نوشت: آیا همین اوباما نبود که به تازگی در زمینی در ویرجینیا گلف بازی کرد، در حالی که همسرش میشل از مردم می‌خواست در منزل بمانند؟ همان اوبامایی که اخیرا مشخص شده دولتش به طور غیر قانونی از کمپین ترامپ جاسوسی می‌کرده است. این یک استاندارد کاملا دوگانه است. آنچه دموکرات‌ها دنبالش می‌روند، روابط بسیار نزدیک با اخبار جعلی رسانه‌های جعلی است!

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی به آمریکا گفت نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم.

به گزارش فارس، وی در ادامه پیامش با اشاره به هولوکوسات گفت: «درس نخستی که یاد گرفتیم آن است که اگر از خود حمایت نکنیم هرگز کسی از ما حمایت نخواهد کرد».

نتانیاهو اضافه کرد: «یاد گرفتیم اگر باید خودمان به پا خیزیم آن را انجام خواهیم داد».

دیگر خبرها

  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی