Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم در پیامی نوشت امروز صبح برای اینکه فراموش نکنم قرار است چه کسانی را نمایندگی کنم، با مترو به سمت ایستگاه بهارستان و حضور در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم رفتم و به سال‌هایی که در طول زندگی با تمام فرود و فرازش پشت سر گذاشتم فکر کردم تاریخ انتشار: 12:14 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۰۶۰

خبرگزاری میزان - علی خضریان در رشته پیامی در حساب توئتیری خود نوشت: امروز صبح برای اینکه فراموش نکنم قرار است چه کسانی را نمایندگی کنم، با مترو به سمت ایستگاه بهارستان و حضور در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم رفتم و به سال‌هایی که در طول زندگی با تمام فرود و فرازش پشت سر گذاشتم فکر کردم؛ سال‌هایی که با سرعت قطار عمر را به امروز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌هایی که بزرگترین تفاوتش با این برهه‌ی زندگی، در گستردگی خاطرات و تأثیراتی است که نسبت به مقاطع قبل قرار است در اذهان و سرنوشت جامعه بگذارد و یا برای فردا‌ها ثبت و ضبط شود؛ یا تاثیری که به واسطه‌ی یک اعلام موضع و یا نشست و برخاستی در سرنوشت یک کشور ایفای نقش کند.

وی افزود: تأثیری به وسعت یک تاریخ و مؤثر در زندگی روزمره همین مردم کوچه و بازار، از آن شاگرد نانوایی سر خیابان و یا کودکان معصومی که چشم امید به آینده دوخته‌اند تا آن جوانی که رفع مشکلاتش را به انتظار نشسته و خسته از نابلدی جریان غربگرا، در موارد زیادی نگاهش به خانه ملت دوخته شده است.

خضریان گفت: خلاصه اینکه قطار زندگی همچون زمان کوتاه این مترو نوشت که ایستگاه به ایستگاه تا بهارستان رسیده، خیلی زود از این ایستگاه نیز عبور خواهد کرد. همانطور که پیش از این نیز کسانی را به این میدان آورده و پس از توقفی خارج کرده است؛ و در صورت بی‌هدفی حضور در هر ایستگاهی بی‌معنا می‌شود.

بیشتر بخوانید: رهبر معظم انقلاب: مجلس با نمایندگان کارشناس، فعال و پاکدست در رأس امور خواهد بود

منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم بیان کرد: همه روز باید ندای حق را در آیه ۸ سوره جمعه متذکر شد که «بگو: بى تردید آن مرگى که از آن مى گریزید با شما ملاقات خواهد کرد، سپس به سوى داناى نهان و آشکار بازگردانده مى شوید، پس شما را به آنچه (در دنیا) عمل مى کردید آگاه خواهد نمود.» این تذکر را باید همه به یاد داشته باشیم.

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور رؤسای قوای قضاییه و مجریه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در صحن علنی مجلس برگزار شد و ۲۶۸ منتخب جدید در این جلسه حضور داشتند.

چگونگی و کم‌وکیف برگزاری جلسه افتتاحیه مجلس در فصل اول آیین‌نامه داخلی مجلس قید شده است. بر این اساس، جلسه افتتاحیه با حضور دو سوم نمایندگان رسمیت می‌یابد و در آغاز جلسه، آیات (۳۵) تا (۴۲) سوره شوری تلاوت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس یازدهم سال هایی منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها