Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:41:37 GMT

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۷۶۱

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۱ میلیون تومان میان خانواده های نیازمند منطقه شمال غرب شیراز در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در عید فطر توزیع شد.

او، بیان کرد: بسته های معیشتی به ارزش هر کدام ۲۷۰ هزار تومان بوده است که میان نیازمندان منطقه شمال غرب شیراز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، ارزش بسته‌های معیشتی را ۱۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، شکر، و چای بوده است که میان خانواده‌  نیازمند و آسیب ‌دیده از  کرونا توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز ادامه داد: بسته‌های معیشتی در مناطق استحفاظی این ناحیه از سپاه شامل شهرک‌های شمال غرب شیراز، شهر صدرا و منطقه دراک واقع در شمال غرب شیراز با مشارکت بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت‌های محلات تقسیم شده است.

او، افزود: شناسایی افراد آسیب‌پذیر در شمال غرب شیراز با هماهنگی همه نهاد‌های مرتبط ادامه دارد و به افراد دارای شرایط پس از ثبت‌نام و سیر مراحل بسته معیشتی اهدا می شود.

محمدی در پایان با  تقدیر از همه خیران و بسیجیانی که در تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی همکاری داشته‌اند، اضافه کرد: همدلی و همیاری تا پایان ویروس کرونا در شمال غرب شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران توزیع بسته معیشتی خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا شمال غرب شیراز بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر