Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:34:44 GMT

انتقاد امام جمعه از مدیران شبکه دو

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۵۷۹

انتقاد امام جمعه از مدیران شبکه دو

امام جمعه خرمشهر گفت: متاسفانه در برنامه «برنامه بهار اروند» هیچ توجهی به رزمندگان، مدافعان و فاتحان خرمشهر نشد.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با انتقاد از «برنامه بهار اروند» که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر تولید و ارائه شد، اظهار کرد: متاسفانه در این برنامه هیچ توجهی به رزمندگان، مدافعان و فاتحان خرمشهر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در حقیقت می‌توان گفت که خالقان حماسه سوم خرداد امسال جایی در شبکه دوم که یک شبکه سراسری است، نداشتند. 

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه عزت امروز ما مرهون و مدیون رزمندگان است، گفت: اگر امروز آمریکا در عملیات موشکی عین‌الاسد و حرکت نفتکش‌هایی با پرچم سه رنگ ایران اسلامی به ونزوئلا در مقابل عظمت ملت ایران به زانو درآمده است، به واسطه روحیه و فرهنگ ایثار و مقاومتی است که شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به وجود آورده‌اند. 

عادلپور عنوان کرد: سوال بنده از مدیران شبکه دو این است که آیا مصلحت است که چنین اسطوره‌هایی که مقام معظم رهبری مدام به آنها و فرهنگی که به وجود آورده‌اند، سفارش می‌کنند به این شکل بی‌توجهی شود. 

وی افزود: آیا منصفانه است که در برنامه‌ای که به نام سوم خرداد و فتح خرمشهر است و سه شب ادامه پیدا کند، حتی یک نفر از خانواده شهدا یا یک نفر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دعوت نشود؟ این نشان‌دهنده مظلومیت این حماسه‌سازان در روز فتح خرمشهر است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خرمشهر امام جمعه شبکه دو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر