Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جزئیات ریزش پل بهنوش در بزرگراه تهران-کرج و ترافیک ناشی از این حادثه گفت: حدود ۲ ساعت قبل مقداری از سنگ‌ها و سیمان‌های پل بهنوش در بزرگراه کرج-تهران از بدنه سازه جدا شد و به سطح بزرگراه سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: بر اثر ریزش سنگ و سیمان پل بهنوش برای دقایقی در عبور و مرور وسایل نقلیه اخلال ایجاد شد که با حضور عوامل پلیس راهور و دیگر بخش‌ها وضعیت ترافیکی معبر به شکل عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید:

برخورد با احتکار کنندگان خودرو همچنان ادامه دارد/کشف ۲۰ دستگاه خودرو احتکار شده در حوالی خیابان میرداماد

کشف ۴۶ دستگاه خودرو احتکار شده از انباری در میدان انقلاب

کشف هزار میلیاردی خودرو‌های بدون پلاک در پارکینگ‌های تهران

تمهیدات پلیس در مسیر‌های منتهی به مجلس

انتهای یپام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی پلیس راهور تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل