Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:06:21 GMT

کشف ۷۹ تن گندم قاچاق در کرمان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۴۲۱

کشف ۷۹ تن گندم قاچاق در کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۹ تن و ۲۵۰ کیلو گرم گندم قاچاق طی ۲ عملیات پلیسی در کرمان خبر داد.

سردار "عبدالرضا ناظری" در جمع خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر عنوان کرد: در عملیات اول ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم  هنگام کنترل محور «بم – زاهدان» به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از تریلی های متوقف شده، ۵۳ تن و ۲۵۰ کیلوگرم گندم که از استان فارس به قصد قاچاق و خروج از کشور بارگیری شده را کشف کردند ادامه داد: در عملیات دوم نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمان از یک دستگاه تریلر در محور «کرمان - بم» ۲۶ تن گندم قاچاق را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در مجموع طی این ۲ عملیات ۷۹ تن و ۲۵۰ کیلوگرم گندم قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش  گندم های کشف شده ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ دستگاه تریلر توقیف و ۳ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گندم قاچاق نیروی انتظامی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی گندم قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان