Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی از اقدام ضربتی پلیس استان مرکزی در برخورد با احتکار خودرو خبر داد و گفت: ۳ انبار احتکار خودرو در استان مرکزی کشف شد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ضربتی پلیس دربرخورد با احتکار خودرو اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس و آغاز تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در عملیات هایی جداگانه، 3 پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر 3 پارکینگ مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد 74 دستگاه خودروی صفر که در این مکان ها احتکار شده بود، کشف شد که طی اجرای این طرح عملیاتی، 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

بیش از 6 میلیارد کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شدسازوکار وضعیت کالای قاچاق پس از کشف مشخص شداستاندار ایلام‌: جلوگیری از ورود کالای قاچاق به تحقق‌ "جهش تولید" کمک می‌کند

وی از کشف 10 میلیارد و 620 میلیون ریال کالای قاچاق در طرح عملیاتی 2 روز گذشته پلیس استان خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های پلیس در سال 1399، هدف گذاری نظام مند در مبارزه با قاچاق کالا بوده و این مهم به صورت ویژه در کشفیات پلیس مشهود بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به طرح عملیاتی 2 روز گذشته پلیس استان در مبارزه با قاچاقچیان کالا افزود:‌ در اجرای این طرح ماموران انتظامی موفق به کشف 10 میلیارد و 620 میلیون ریال انواع کالای قاچاق شدند و کشف 50 هزار قطعه الکترونیکی و  رایانه ای و 5 دستگاه ماینر بخش عمده ای از این کشفیات بوده که در مهم ترین این عملیات ها 2 دستگاه خودرو در شهرستان های "ساوه و شازند" توقیف و 2 نفر نیز دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا از برنامه‌‌های مهم پلیس بوده و دستگیر شدگان در این عملیات ها با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/712/ی

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتکار خودرو کالای قاچاق استان مرکزی پلیس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران