Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیگ نوزدهم اگر به کار خود ادامه دهد بی شک شاهد یکی از جذاب ترین رقایت ها در بین مهاجمان سرخابی خواهیم بود.
به گزارش آریا، علی علیپور و مهدی ترابی نزدیک به نیمی از گل های این فصل پرسپولیس را به ثمر رسانده اند. تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با 31 گل جزو بهترین خطوط حمله لیگ به شمار می‌رود و جالب این که 15 گل خود را مدیون ضربات دو بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور و مهدی ترابی. موضوع زمانی جالب تر می شود که بدانیم ترابی در اکثر بازی های این فصل به عنوان هافبک به میدان رفته اما توانسته با 8 گل عملکرد بهتری را نسبت به مهاجم نوک این تیم از خود به جای بگذارد. هرچند که علیپور بعد از ناکامی در هفته های ابتدایی و در حالی که به شدت از سوی سکوها و رسانه ها تحت فشار بود، اما هرگز از سوی کالدرون رانده نشد تا رفته رفته به شرایط خوب خود برسد و در ادامه نیز با آغاز گلزنی خود در زمان کالدرون و البته یحیی گل محمدی، با 7 گل خود را به جمع برترین گلزنان لیگ برتر برساند.
علیپور که برخلاف فصل قبل این فصل انتقادات زیادی را متحمل شد، بسیار امیدوار است تا رکورد فصل گذشته خود را بهبود بخشد. او فصل گذشته توانست 14 گل به ثمر برساند و نقش پررنگی در هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. پس از او سیامک نعمتی با پنج گل بهترین گلزن سرخپوشان بود و در واقع علیپور برای کفش طلای تیمی، رقیب خاصی را پشت سر خود احساس نمی‌کرد. اما در این فصل ترابی بزرگ ترین رقیب او برای کسب عنوان آقای گلی است. ترابی به خصوص در دوره گابریل کالدرون درخشش بسیار خوبی داشت و علاوه بر گلزنی، در ارسال پاس گل نیز آمار قابل قبولی را به ثبت رساند. هرچند که با آمدن یحیی گل محمدی افت شدیدی داشت و بسیاری از کارشناسان با انتقاد از گل محمدی این سوال را مطرح کردند که چه بر سر ترابی آماده زمان کالدرون آورده است. در کل ترابی مثل علیپور 5 پاس گل داده و رقابت این دو برای کسب این عنوان  در 9 بازی پایانی تماشایی خواهد بود.
علیپور و ترابی برای کسب عنوان بهترین زوج خط حمله لیگ، یک نبرد تمام عیار با مهاجمان استقلال دارند. جایی که زوج دیاباته - قائدی نشان داده اند از پس هر خط دفاعی برمی آیند. زوج خط حمله استقلال در این فصل روی هم 17 گل زده اند و آمار بهتری نسبت به علیپور - ترابی دارند.
جالب این که به این زوج گلزن تمام عیاری مثل ارسلان مطهری نیز اضافه شده است. زوج خط حمله استقلال با مهدی قائدی و شیخ دیاباته  که از هفته نهم با رفع مصدومیت دیاباته نفس همه تیم ها را گرفته بود در نیم فصل با پبوستن ارسلان مطهری تبدیل به مثلث خوفناکی شد که در صورت ادامه لیگ می توانند استقلال را در صورت لغزش سایر تیم ها به همه چیز برسانند.
به ثمر رساندن 25گل توسط این مثلث ویرانگر و شش پاس گل توسط مهدی قائدی تا اینجای لیگ با عملکردی برتر از 13تیم دیگر لیگ  بیانگر قدرت بالای خط آتش استقلال است. استقلال که هنوز لیگ قهرمانان و جام حذفی را در دسترس می بیند و می تواند با شکست فولاد در خوزستان به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند و فاصله امتیازات خود با پرسپولیس را به هشت امتیاز کم کند در ادامه فصل فوتبالی خود بیش از هر چیزی به توان هجومی خود در خط حمله نیاز دارد.
با اعلام خبر ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از دسته تیم هایی بود که به شدت مخالف برگزاری لیگ بود. با این حال آن ها تمرینات خود را آغاز کرده اند و در نظر دارند چند دیدار تدارکاتی نیز در این میان برگزار کنند. در همین زمینه یکی از حریفان سپاهان، تیم همشهری یعنی ذوب‌ آهن خواهد بود. البته هنوز ذوبی‌ ها از بازگشت سرمربی تیم‌شان یعنی رادولوویچ مطمئن نیستند، اما آنها هم نمی‌ خواهند روند آماده‌سازی را به تعویق بیندازند. گفته می‌شود این بازی روز 18 خرداد برگزار می‌شود.
تیم فوتبال سپاهان قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس می رفت که آن ها به میدان نرفتند و با حکم کمیته استیناف در خصوص بازی سپاهان مقابل پرسپولیس، این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت. دیداری که به عقیده برخی اگر برگزار می شد، سپاهان آن بازی را می برد تا اکنون اختلاف آن ها با پرسپولیس به 10 امتیاز نرسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرخابی ها ذوب آهن قلعه نویی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902730

دیگر خبرها

  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد