Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن زمانی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان د ر خصوص عملکرد هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: باید از وزیر ورزش سؤال کرد که هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک هیئت مدیره واقعی است یا کودکستان.

وی ادامه داد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هر کدام ده‌ها میلیون هوادار دارند و وزارت ورزش باید دقت کند تصمیماتی که در حوزه این دو باشگاه گرفته می‌شود برای ده‌ها میلیون هوادار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید تصمیماتی گرفته شود که در آینده دور و نزدیک مشکل ساز باشد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: همه کسانی که برای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حکم می‌گیرند از ابتدای حضورشان تا پایان باید تصمیمات‌شان مورد بررسی قرار گیرد که این بررسی امروز دیده نمی ‌شود یا در حداقل خود قرار دارد.

زمانی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برای انتخاب مدیران و اعضای هیئت مدیره در این دو باشگاه ضابطه خاصی وجود ندارد و معیارهای انتخاب برای این دو باشگاه اصلاً مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقاتی مجرمانه از سوی مدیران و اعضای هیئت مدیره سابق این دو باشگاه صورت گرفته که برخی از اعضای آن مستحق اعدام باشند؟ گفت: نه اقدامات در حدی نبود که مستحق اعدام باشند اما قطعاً آنها مستحق مجازات‌هایی هستند که در صورت ورود قوه قضاییه می‌توان برایشان در نظر گرفت.

زمانی در پایان گفت: مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و یک گزارش کامل در این زمینه تهیه کرده و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است. قوه قضاییه بهترین مرجع برای تصمیم گیری در این زمینه است و هر تصمیمی که در این نهاد گرفته شود قابل اجرا و احترام است.

256 43

کد خبر 1392677

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم استقلال و پرسپولیس باشگاه استقلال دو باشگاه هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند.

طرفداری | سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

سید محمد مهدی احمدی گفت:

امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت:

در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند