Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:48:25 GMT

«فورچونه» منتظر شکایت رسمی تراکتور باشد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۹۴۲۲

«فورچونه» منتظر شکایت رسمی تراکتور باشد

مصطفی کاراندیش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقال «کوین فورچونه» مهاجم سابق تراکتور تبریز به باشگاه اوسر فرانسه گفت: امیدوارم این قرارداد مبارک او باشد اما حالا دیگر باید منتظر شکایت رسمی باشگاه تراکتور بماند.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز افزود: زمانی که این بازیکن تصمیم به ترک تبریز گرفت به او و ایجنت رسمی اش نامه ای را ارسال کردیم و غیبت را اطلاع دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فورچونه تحت قرارداد با باشگاه تراکتور است. بندهای مندرج در قرارداد او نیز بسیار محکم است و نمی تواند به راحتی فسخ یکطرفه کند. بنابراین اگر مدیران باشگاه تراکتور تصمیم به شکایت از او بگیرند توان دفاع از آن را داشته تا پیروز این پرونده شوند.

وی درباره تعیین تکلیف استعفایش از جایگاه معاونت حقوقی باشگاه تراکتور تبریز تصریح کرد: هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است و بر اساس دوستی و همچنین رابطه کاری گذشته با باشگاه همکاری دارم.

کد خبر 4935440

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کاراندیش تیم فوتبال تراکتور کوین فورچونه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال شیخ دیاباته سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال سختی را برابر تراکتور در پیش دارد. شاگردان نکونام باید روز چهارشنبه و در تبریز، به مصاف میزبان خود بروند و به کسب سه امتیاز این مسابقه، نیاز مبرمی دارند.

یکی از مهره‌های کلیدی استقلال که پیش از دیدار با شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، آرمین سهرابیان است. مدافعی که در این فصل 18 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و چهار گل حساس و مهم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در پایان بازی با شمس آذر بود که سهرابیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای بازگشت به میادین، نیازمند استراحت 12 روزه است و همین موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران درخصوص احتمال نرسیدن این بازیکن به دیدار با تراکتور شد به‌خصوص اینکه رافائل سیلوا نیز آسیب دیده و عملا استقلال مدافعی روی نیمکت ندارد.

با این حال، سهرابیان برخلاف پیش‌بینی اولیه خودش، توانست زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگردد و او با شرکت در کارهای گروهی، برای جدال حساس برابر تراکتور به مرز آمادگی رسیده است.

انتظار می‌رود که سهرابیان روز سه‌شنبه به همراه دیگر اعضای تیم راهی تبریز شود و برای دیدار با تراکتور نیز در دسترس نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف