Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز از ارتقای پایداری ارتباطات با اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به شبکه مخابرات در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری گفت: با توجه به فرسودگی کابل‌های زیرزمینی، ایجاد اختلال و کاهش کیفیت در ارتباط خطوط تلفنی و دیتا، پروژه اتصال فیبر نوری به شبکه مخابرات استان بوشهر طراحی شد و در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی کارشناسان واحد مخابرات این منطقه، مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ و با کار گروهی و سیستمی تمامی فرآیندهای این طرح با بهترین کیفیت و کمترین ریسک انجام شد. 

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: تمامی مراحل اجرای این پروژه با امکانات موجود، دانش و تجربه کارکنان در بخش‌های مختلف مخابرات و فناوری اطلاعات منطقه به انجام رسیده که این مهم موجب صرفه‌جویی اقتصادی در راستای خط مشی سازمان بوده است. 

خدری پایداری ارتباطات و کیفیت مناسب سیگنال‌های دریافتی، افزایش امنیت ارتباطات و کاهش قطعی خطوط تلفن شهری و دیتای منطقه را از جمله اهداف انجام این طرح دانست و اظهار کرد: واحد مخابرات و ارتباطات در زمینه ایجاد ارتباط پایدار و ایمن و مستمر در کنار واحدهای عملیاتی، نقش اساسی ایفا می‌کند. 

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت انتقال گاز ایران مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر

 

 احسان رئیسی بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید از عملیات بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو ، گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و اختصاص یک دستگاه بولدوزر توسط شرکت پایدار سازان قرارگاه خاتم الانبیا، عملیات بازگشایی جاده روستای عشایری گو از منطقه هنزم و زیردان در حال انجام است.

وی با قدر دانی از همکاری گروه های مردمی و حلقه های میانی تاثیر گذار در این منطقه، گفت: یکی از ظرفیت های مهم در منطقه هنزم و زیردان پای کار بودن گروه های مردمی و معتمدین می باشد که باعث تسهیل در امداد رسانی به مردم سیل زده شده است.

بخشدار مرکزی افزود: روستای گو یکی از مناطق متاثر از سیلاب های اخیر در بخش مرکزی نیکشهر است که خسارات فراوانی به منازل مسکونی و زیر ساخت های آن وارد شده است.

رئیسی اظهار داشت: در طی فعالیت سامانه های بارشی اخیر در این منطقه، ۱۰ کیلومتر از مسیر روستای گو به علت ریزش کوه مسدود شده است که عملیات بازگشایی آن در حال انجام است.

احسان رئیسی گفت: در مدت زمان مسدودی راه های ارتباطی این منطقه نیز با پیگیری های ستاد مدیریت بحران شهرستان، عملیات امداد رسانی و توزیع اقلام غذایی از طریق بالگرد های امداد رسان بصورت هوایی انجام شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: احداث بند های حفاظتی به منظور انحراف مسیر آب از منازل مسکونی می تواند خسارات سیلاب را در این منطقه به حداقل برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر