Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مسئولان بنیاد توسعه اسلامی و هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و بنیاد صلح و توسعه چین و دست اندرکاران حوزه سلامت و دیپلماسی یکصد هزار ماسک به برخی از سازمان ها و نهادهای کشور اهدا شد.

به گزارش ایسنا، حسن غفوری فرد رئیس بنیاد توسعه اسلامی در این مراسم گفت: دنیا از پتانسیل و ظرفیت ایران در مقابله با کرونا تعجب کرد و این جای قدردانی از مسئولان مربوطه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از تلاش های نیروهای مسلح در بخش های مختلف تامین دارو و تجهیزات و تامین لجستیک پزشکی گفت: اقدامات این نیروها بسیار قابل توجه بوده است و باید بگویم، نیروهای نظامی هیچ کجای دنیا محبوبیتی که نیروهای ما در کشور دارند ندارند.

وی گفت: باید بخش های مردم نهاد را در کشور در کنار دولت برای مقابله با کرونا فعال کنیم و این ظرفیت وجود دارد.
غفوری فرد ادامه داد: با وجود شرایط تحریمی خوشبختانه کشور در تامین تجهیزات بهداشتی عملکرد خوبی داشته است.
به گزارش ایسنا، در این مراسم تعدادی از مسئولان درگیر در موضوع مقابله با کرونا در بخش های مختلف از جمله سازمان داوطلبان هلال احمر، سازمان تامین اجتماعی، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، سازمان اقدامات تأمینی و زندان ها، قرارگاه امام رضا نیروهای مسلح گزارش هایی را از عملکرد بخش های متبوع خود در چند ماه گذشته ارائه کردند. ماسک های اهدایی بنیاد توسعه اسلامی و هیات امنای صرفه جویی ارزی به تعداد مشخص در اختیار بخش های مختلف و نمایندگان آنها که در این مراسم حضور داشتند، قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسك کروناویروس بنیاد توسعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: استان یزد در زمینه‌ی اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هست.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی در این نشست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های آن سازمان انتقال خون می‌باشد.
وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.
 مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معظل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار اهدای خون در استان به بهره برداری رسیده است و ما می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.
وی به اقدامات اجتماعی و فرهنگی در راستای ترویج بیشتر اهدای خون در حوزه جوانان و بانوان نیز اشاره و از آن جمله به راه اندازی پویش‌های نذر خوشبختی، اهدای خون خانواده، ورزشکاران و جوانان، نبض حیات و مواردی از این دست خبر داد.

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست