Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل محمدی همچنان تیمش را قهرمان نمی داند و امیدوار است در 9 بازی باقی مانده لیگ پیروز شوند.

طرفداری- یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس می گوید فدراسیون در تصمیماتش باید قاطع عمل کند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه اش با مدیران باشگاه گفت:

تقریبا به صورت هفتگی با هم جلسه می گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته به موضوع بازیکنان و زمین تمرین پرداختیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت استوکس گفت:

استوکس وضعیت مبهمی دارد. باید به تمرینات می آمد اما نیامد و وضعیتش پیچیده شده و تیم حقوقی باشگاه در حال پیگیری این موضوع است.

گل محمدی در مورد انصراف برخی تیم ها از حضور در لیگ و اینکه برخی می گویند باشگاه پرسپولیس از حمایت های ویژه ای برخوردار است عنوان کرد:

منظورتان از حمایت ویژه را متوجه نمی شوم. پروتکل های بهداشتی هزینه آنچنانی ندارد و اگر هر هفته بخواهیم تست کرونا بگیریم در ماه شاید مبلغ 3 4 میلیون تومان برای هر بازیکن باشد که مبلغ ویژه ای نیست. حتی بازیکنان و مربیان حاضرند این مبلغ از قراردادشان کم شود چون شنیده ام برخی می گویند هزینه تست زیاد است اما به نظرم برخی بیشتر فرار می کنند که هزینه ادامه مسابقات لیگ را نپردازند. این سوال مطرح است که آیا کسانی که می خواهند لیگ تعطیل شود، حاضرند کل مبلغ قرارداد بازیکنان شان را پرداخت کنند؟ کرونا اگر خیلی زود ریشه کن شود، 6-7 ماه طول می کشد، آیا برخی تیم ها حاضرند پول قرارداد بازیکنان شان تا سال بعد را بدهند؟ به نظرم برخی مدیران و باشگاه ها می خواهند زرنگ بازی در بیاورند و متاسفانه برخی بازیکنان و مربیان نیز در این جریانات هستند و می گویند لیگ باید تعطیل شود که فکر می کنم تنها کسانی که ضرر می کنند، مربیان و بازیکنان هستند. اگر هم قرار به تعطیلی باشد، فکر کنم تنها شغلی که در این مملکت تعطیل می شود، فوتبال است و فکر می کنم این موضوع درست نباشد. تا جایی که می دانم همه مشاغل باز هستند و اداره جات فعالیت خود را از سر گرفته اند. در همه کار ها ریسک ابتلا به کرونا زیاد است چیزی که مهم است، این است که امکانات را برای باشگاه ها فراهم کنند. حتی شنیده ام برخی باشگاه ها بدون اطلاع از تست کرونای بازیکنان خود تمرین کرده اند که به خاطر این موضوع از فدراسیون پزشکی ورزشی گلایه دارم و این موضوع برخلاف مقررات است که در آینده مشکل ایجاد می کند.

گل محمدی در خصوص وضعیت بشار رسن و کریستین اوساگوآنا گفت:

بشار رسن شنبه، یکشنبه وارد ایران می شود. در خصوص بحث های مالی او صحبت کردیم و انشالله این موضوع حل می شود. مشکل خاصی برای ادامه کار بشار وجود ندارد. اما برای اوساگوآنا فعلا پروازی از نیجریه وجود ندارد و فعلا باید منتظر بمانیم تا چه موقعی پروازهای نیجریه باز می شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه هیچ آزمایشگاه واحدی برای تست کرونای همه تیم ها وجود ندارد و اینکه بیرانوند روز گذشته اعلام کرده 2 روز مانده به مسابقات همه می گویند کرونا داریم تا مسابقات برگزار نشود، اظهار داشت:

موضع فدراسیون در این خصوص باید موضعی محکم باشد تا کسی به خود اجازه ندهد خللی در شروع مسابقات ایجاد کند. فدراسیون باید قوی تر از این ها ظاهر شود و روی تصمیماتش بایستد. برخی تیم ها هم برای خراب کردن فوتبال و لیگ این کار را انجام می دهند. به هرحال دانسته یا غیر از این در حال ضربه زدن به فوتبال هستند. به نظرم استانداردهای بهداشتی ما در ایران آنقدر بالا است که کیت های غیر استاندارد در این مراکز وجود داشته باشد و در هر کیت، شاید درصد خطایی وجود داشته باشد. فکر می کنم مرجع اصلی در این خصوص وزارت بهداشت است.

فکر نمی کنید برخی تیم ها برای جلوگیری از چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس دست به این گونه کار ها بزنند تا لیگ برگزار نشود؟ فرهاد مجیدی نیز روز گذشته نامه داده که تضمین دهید که کسی کرونا نگیرد.

کسی هست که تضمین دهد از ماه های آینده کرونا از بین می رود؟ با رعایت پروتکل های بهداشتی، این موضوع به حداقل می رسد و در هر شغلی، ریسک ابتلا به کرونا بالا است، در فوتبال هم شاید این اتفاقات بیفتد اما چیزی که مشخص است این است که نمی توان به خاطر ترس از کرونا فوتبال را تعطیل کرد. واقعا در این شرایط باید با کرونا کنار آمد، خیلی از کشور ها نیز مسابقات خود را شروع کرده اند و اکثر جهان به این نتیجه رسیده اند که باید فوتبال را ادامه دهند.

گل محمدی در خصوص بازی دوستانه با نیروی زمینی گفت:

آنها دیروز تست دادند و به زودی جواب آزمایش های شان می آید. پزشک های دو تیم نیز با هم در ارتباط هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص لیست مازاد این تیم نیز گفت:

وقت زیاد داریم، صحبت در این خصوص خیلی زود است.

گل محمدی در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس قطعا قهرمان لیگ است اظهار داشت:

کار زیاد داریم، هیچی مشخص نیست و 9 بازی سخت در پیش داریم که هر کدام حکم فینال را دارند. باید با تمرکز بالا تمرین کنیم و بتوانیم قهرمان شویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس برخی تیم ها گل محمدی وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم