Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سلامتی بازیکنان و مربیان باید هدف اصلی ما باشد و نباید به هر قیمتی بازی‌ها را برگزار کرد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از قائمشهر، ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تست کرونا از همه اعضای تیم انجام شده است، اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس آزمایشات و معاینات انجام شده، هیچ یک از مربیان، بازیکنان و اعضای تیم نساجی مازندران آلوده به ویروس کرونا نیستند و در سلامت کامل به سرمی‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: خوشبختانه از روز اول و با همکاری مسئولان باشگاه نساجی مازندران، تمامی اقدامات بهداشتی لازم انجام شده است.

نساجی از بازی با گل‌گهر پشیمان شدنساجی از هفته بعد به اردو می‌رود/ دیدار دوستانه شاگردان فکری با پیکان و گل‌گهربازیکنان و کادرفنی نساجی تست کرونا دادند + تصاویر

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با نامه دو صفحه‌ای که به امضای مدیران باشگاه‌های نساجی مازندران، شهر خودرو مشهد، تراکتور و ماشین‌سازی تبریز رسیده‌ است تا با توجه به شرایط فعلی از حضور در رقابت‌ها تا زمان مهیا شدن تمام شرایط، انصراف خواهند داد گفت: این موضوع توسط آقای امیری و آقای حدادیان انجام‌ شده است و من اطلاعات دقیقی از این موضوع ندارم.

سیف الله پور ادامه داد:به نظر من سلامتی بازیکنان و مربیان باید به عنوان هدف اصلی ما باشد.

وی افزود: با تصمیم محمود فکری سرمربی تیم، از روز شنبه 10 خرداد اردویی یک‌هفته‌ای در تهران برگزار می‌شود.

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان صحبت هایش با اشاره به تنها مصدوم‌ تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: محمد عباس‌زاده کاپیتان تیم نساجی مازندران، تنها مصدوم ماست که اقدامات درمانی بر روی وی انجام شده است و امیدواریم که هر چه زودتر به تمرینات گروهی تیم ملحق شود.

انتهای پیام/ف

R1018188/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان