Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین استان زنجان در محل استانداری، به موضوع مهم پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: این طرح، مورد توجه و تمجید معاون اول رییس‌جمهوری قرار گرفته و از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواسته شده که استان‌های دیگر هم از تجارب استان زنجان در این زمینه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسائل مطرح شده باید کارشناسی شده و دقیق و درست مورد توجه مدیران در جلسه باشد، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی بخش اقتصادی باید به پنجره واحد سرمایه گذاری توجه ویژه شود و مدیران گزارش کامل و درست را ارائه بدهند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های مختلف در پنجره واحد سرمایه‌گذاری از جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه می‌شود، گفت: باید در جلسات مشکلات و مسائل موجود برطرف شود تا کارهایی که به صرفه و صلاح مردم است اجرا شوند.

حقیقی به برگزاری جلسه کار گروه زیر بنایی و توسعه روستایی در استان اشاره کرد و افزود: این جلسه باید دو هفته پشت سر هم برگزار شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات نامطلوبی در گذشته در صدور مجوزها افتاده به طوری که مجوز مربوطه برای یک یا چند مورد کاربری اخذ شده است، تاکید کرد: هنگام بازرسی، مشخص شده که هر کاری غیر از فعالیت اصلی مندرج در مجوز در آن مکان انجام می‌شود و این کار سبب وقوع تخلف شده است.

استاندار زنجان، افزود: صدور هرگونه مجوز باید تعریف دقیقی داشته باشد تا متقاضیان، تفسیر دیگری نداشته و در همان رشته اصلی، فعالیت کنند.

حقیقی با بیان اینکه مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرند، ابراز کرد: الزامات منطقی در سیستم شهری نیز پیش‌بینی شود.

استاندار زنجان، گفت: در خصوص مسائل پیش‌آمده در حسین‌آباد شهرستان ابهر علاوه بر اجرای قانون باید صَرفه و صلاح مردم نیز در نظر گرفته شود.

کد خبر 4935419

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان سند آمایش سرزمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فضاهای روباز و سالنی گفت: ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی اسماعیلی، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در آئین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است، به طوری که یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

وی افزود: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت که این امر نشان از ارتقای سطح آموزش در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت‌وساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

وی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته است و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

اسماعیلی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، اضافه کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش پیدا کرده و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 751131

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب