Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:09:52 GMT

«امباپه» دوباره به «زیدان» و کهکشان مادرید چشمک زد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۷۴۹

«امباپه» دوباره به «زیدان» و کهکشان مادرید چشمک زد

تمجید و تحسین دوطرفه امباپه و سرمربی رئال برای مدتی تیتر نخست روزنامه شده بود و تمجید جدید امباپه از زیزو تنها آتش گمانه زنی‌ها را در خصوص انتقال وی به پایتخت اسپانیا شعله‌ور می‌کند.

امباپه در گفت‌وگو با دیلی میرر، گفت: نخستین الگوی من زیدان است به خاطر همه دستارودها و موفقیت‌هایش با تیم ملی فرانسه و دومین نفر رونالدو است؛ او جام‌های زیادی برده و هنوز هم بعد از این همه موفقیت، از پا ننشسته و به افتخارآفرینی ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر دوی آنها ردپای خود را در تاریخ فوتبال باقی گذاشته‌اند و من هم می‌خواهم در کتاب تاریخ فصل خودم را بنویسم.

اگرچه لیگ یک فرانسه به دلیل پاندمی کووید-۱۹ مختومه و پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اعلام شد اما تیم پاریسی هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارد و باید بازی‌های خود را در این تورنمنت پشت درهای بسته برگزار کند.

امباپه که در دیدار رفت یک هشتم برابر بورسیا دورتموند در ورزشگاه خالی به میدان رفت، به خوبی می‌داند که جای هواداران در ورزشگاه خالی خواهد بود.

وی در این خصوص اظهار داشت: هواداران بخش بسیار مهمی از فوتبال هستند. بازی کردن بدون آنها برای بازیکنان عجیب و غریب خواهد بود. با این حال در شرایط بی‌سابقه‌ای هستیم و امنیت افراد باید در اولویت باشد.

در حالی که ستاره فرانسوی دوست دارد یک روز توپ طلا را به خانه ببرد، هرگز مهمترین جنبه فوتبال را از یاد نبرده است؛ موفقیت تیمی.

ستاره پی‌اس‌جی در این باره گفت: بردن توپ طلا لذت‌بخش است اما این چیزی نیست که بخاطرش شب‌ها بیدار بمانم؛ فکر نمی‌کنم که باید فصل بعد یا دو فصل بعد این جایزه را برنده شوم. در واقع محدودیت زمانی برای این هدف تعیین نمی‌کنم. همیشه پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه را در اولویت قرار می‌دهم و اگر بابت عملکردم به موفقیت و دستاورد فردی برسم، آنگاه پاداش اضافی دریافت خواهم کرد. 

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو تیم ملی فرانسه بورسیادورتموند کیلین امباپه زین الدین زیدان پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم ملی فرانسه بورسیادورتموند کیلین امباپه زین الدین زیدان پاری سن ژرمن کریستیانو رونالدو تیم ملی فرانسه بورسیادورتموند کیلین امباپه زین الدین زیدان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد

کارلو آنچلوتی به دوازدهمین جام خود روی نیمکت کهکشانی‌ها دست یافت

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد رکوردی دیگر برای کارلتو

با این قهرمانی، کارلو آنچلوتی از رکورد زین الدین زیدان عبور کرد و با ۱۲ جام، در رده دوم پرافتخارترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار گرفت. اختلاف کارلتو با نفر اول این فهرست یعنی میگل مونیوز، تنها ۲ جام است و در صورتی که لوس بلانکوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و در پی آن، سوپرجام یوفا شود، آنچلوتی می‌تواند نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها در کنار مونیوز افسانه‌ای جاودانه کند. گفتنی است آنچلوتی پنجمین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، در حالی که میگل مونیوز نزدیک به ۱۵ سال سکان‌دار هدایت این تیم بود.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
۲ قهرمانی در سوپرکاپ یوفا
۲ قهرمانی جام حذفی
۲ قهرمانی لالیگا
۲ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!